Нейромаркетинг, це про те, як впливати на мозок клієнта, викликати бажання і створювати ідеальний продукт на основі наших знань про те, як думає потенційний клієнт.
Сучасний ринок - це суцільна боротьба. В тому числі і боротьба за клієнта.
Як зробити, щоб якнайбільше потенційних покупців ЗАХОТІЛО стати саме вашими клієнтами?
Відповідь є! Їх потрібно вивчити! Отже, потрібна наука. Наука, яка б давала відповіді на запитання:
• як клієнт обирає?
• що подобається чи навпаки, є огидним для клієнта?
• як приймається рішення про покупку?
• як змусити мозок клієнта прийняти рішення, вигідне для продавця?
• чи зацікавить новий продукт потенційних споживачів?
Найуспішніше з цими завданнями справляються нейронауки.
Фундаментальні, технологічні, та прикладні досягнення в нейробіології забезпечили виникнення нових дисциплін:
нейроестетики, нейронавчання, нейродієтології, нейропрограмування….
Серед нових наукових напрямків є також «гібриди» нейродисциплін та наук про економіку .
Про те, як нейронауки допомагають продавати, піде мова на лекції «Нейромаркетинг: перше знайомство».
На зустрічі ви дізнаєтесь:
✔ Основна ідея та види нейромаркетингу
✔ Еволюція нейромаркетингу: від біхевіоризму до МРТ.
✔ «Я б в нейромаркетинг пошел, пусть меня научат!» - хто такі нейромаркетологи?
✔ Інструменти нейромаркетингових досліджень.
✔ Недоліки та складності застосування нейронаук у маркетингу.
✔ Сучасні уявлення про мозкові системи прийняття рішень та способи впливу на них.
✔ Як мозок «здає» всю правду про власника: «зрадницькі» нервові центри.
✔ Еволюційний багаж людини – ефективні мотузки впливу.
✔ Сенсорний нейромаркетинг: сенсорні «входи» – емоційні «виходи».
Ви отримаєте сучасні і практичні інструменти, які допоможуть краще розуміти своїх клієнтів і на основі здобутих знань отримувати кращі результати від маркетингу.
ДЕТАЛІ:
▶ 27 січня, 15:00 -19:00
▶ Місце проведення: Міський Будинок Культури
▶ Вартість участі: 450 грн. при реєстрації та оплаті до 25 січня.
▶ Реєстрація: https://goo.gl/forms/I7bWnJMR3otYPA7l2
Сучасний ринок - це суцільна боротьба. В тому числі і боротьба за клієнта.
Як зробити, щоб якнайбільше потенційних покупців ЗАХОТІЛО стати саме вашими клієнтами?
Відповідь є! Їх потрібно вивчити! Отже, потрібна наука. Наука, яка б давала відповіді на запитання:
• як клієнт обирає?
• що подобається чи навпаки, є огидним для клієнта?
• як приймається рішення про покупку?
• як змусити мозок клієнта прийняти рішення, вигідне для продавця?
• чи зацікавить новий продукт потенційних споживачів?
Найуспішніше з цими завданнями справляються нейронауки.
Фундаментальні, технологічні, та прикладні досягнення в нейробіології забезпечили виникнення нових дисциплін:
нейроестетики, нейронавчання, нейродієтології, нейропрограмування….
Серед нових наукових напрямків є також «гібриди» нейродисциплін та наук про економіку .
Про те, як нейронауки допомагають продавати, піде мова на лекції «Нейромаркетинг: перше знайомство».
На зустрічі ви дізнаєтесь:
✔ Основна ідея та види нейромаркетингу
✔ Еволюція нейромаркетингу: від біхевіоризму до МРТ.
✔ «Я б в нейромаркетинг пошел, пусть меня научат!» - хто такі нейромаркетологи?
✔ Інструменти нейромаркетингових досліджень.
✔ Недоліки та складності застосування нейронаук у маркетингу.
✔ Сучасні уявлення про мозкові системи прийняття рішень та способи впливу на них.
✔ Як мозок «здає» всю правду про власника: «зрадницькі» нервові центри.
✔ Еволюційний багаж людини – ефективні мотузки впливу.
✔ Сенсорний нейромаркетинг: сенсорні «входи» – емоційні «виходи».
Ви отримаєте сучасні і практичні інструменти, які допоможуть краще розуміти своїх клієнтів і на основі здобутих знань отримувати кращі результати від маркетингу.
ДЕТАЛІ:
▶ 27 січня, 15:00 -19:00
▶ Місце проведення: Міський Будинок Культури
▶ Вартість участі: 450 грн. при реєстрації та оплаті до 25 січня.
▶ Реєстрація: https://goo.gl/forms/