В НУВГП відбулася конференція «Політичний маркетинг у виборчих кампаніях 2014-2015»

В рамках співпраці кафедри маркетингу НУВГП з Українською Асоціацією Маркетингу в стінах НУВГП відбувся черговий захід. Так, 05 грудня 2014 року в головному корпусі НУВГП у форматі круглого столу відбувся цікава, насичена змістовними виступами конференція "Політичний маркетинг у виборчих кампаніях 2014-2015". Мета конференції:
сприяння розвитку громадянського суспільства на регіональному рівні на засадах свободи, солідарності та соціальної справедливості;
обговорення досвіду організації виборчих кампаній в Рівненській області на позачергових виборах до Верховної Ради України у 2014 році на практичних кейсах; аналіз успішних стратегій і тактичних інструментів кампаній, обговорення альтернативних сценаріїв виборів до місцевих органів влади у 2015 році; прогноз політичного ландшафту Рівненської області у 2015 році; формулювання завдань ефективної політичної діяльності в контексті зовнішніх та внутрішніх викликів для України.

Організаторами проведення заходу виступили Аналітична група "Стратегіко" та Українська Асоціація Маркетингу.

Кафедра маркетингу Національного університету водного господарства і природокористування разом з ТРК "Ритм" та Видавничим домом "ОГО виступили партнерами конференції.

Всі учасники заходу в повній мірі використали можливість для спілкування та обміну думками зі своїми колегами, отримали протягом участі корисну інформацію і заряд натхнення для реалізації свого потенціалу.
Під час заходу всі учасники мали можливість взяти участь у дискусії у форматі відео-конференції з українським політичним експертом, представником Комітету виборців України Олексієм Кошелем.

НУВГП конференція новини Рівне
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі