• Головна
  • У Рівному навчаються самомаркетингу або як потрібно продавати життя
18:10, 6 серпня 2012 р.

У Рівному навчаються самомаркетингу або як потрібно продавати життя

2-го серпня в рамках проекту “Smart Meetings”, спільного проекту ВГО «Українська Асоціація Маркетингу» та громадської організації «Smart People», відбулася зустріч молоді Рівного, спеціалістів у галузі маркетингу з сертифікованим бізнес-тренером (спеціалізація – маркетинг, управління продажами, стратегічне управління, організаційний розвиток), автором понад 20-ти праць з менеджменту та маркетингу, в тому числі – двох навчальних посібників та книги "Дітям капітана Гранта. Професійний маркетинг для грантоїдів", Віце-президентом ВГО «Українська Асоціація Маркетингу», директором РОО "Українська Асоціація Маркетингу" Олександром Гладуновим. Тема зустрічі здивувала всіх "Самомаркетинг: потрібно продавати життя".

  Активно обговорювали питання персонального бренду. Олександр розповів, що потрібно розуміти під «брендом», на основі чого він формується та як його будувати. «Хороший бренд виростає з  особистих цінностей» – теза, яка не раз звучала на зустрічі. На думку спікера, бренд існує в чотирьох вимірах: перший – функціональний вимір (ключове питання: «Які потреби задовольняє бренд?»), другий – соціальна складова («Як реагує на суспільство?»), третій – духовна складова («Які цінності несе в собі?»), четвертий – ментальна сторона («Який несе в собі образ?»).

«Загалом я був вражений, думав, що маркетинг – це далека тема, яку буду вчити з нуля, але виявляється – почув багато знайомого і корисного. Тема, яка спочатку злякала, виявилась цікавою, легкою для сприйняття і корисною на практиці. Так що, я всім задоволений» – ділиться враженнями учасник проекту, Артем.

Олександр також поділився секретами побудови якісної стратегії, як елементу просування бренду. Звернув увагу на візуалізацію цілей та правильне позиціонування.

Декілька тез від спікера: «Маркетинг – любов до ближнього, яка приносить благодать у формі доходу», «Дизайн – по-іншому упакована ідея», «Бренд – це впізнаваність та репутація».

І знову ж у ході зустрічі учасники не лише набували нових знань та активно обмінювалися думками, але й мали прекрасну нагоду знайти нових друзів, обмінятися контактами і, звичайно, неформально поспілкуватися за чашкою чаю чи кави. Таку можливість забезпечила команда Арт-кав’ярні «Сальвадор Далі». А смачні тістечка та запашна кава від кав’ярні ще краще сприяли обговоренню.

Уже рівно за тиждень, 9-го серпня, Гостем “Smart Meetings” буде головний редактор Видавничого дому «ОГО», керівник проекту «Школа універсального журналіста» Віталій Голубєв. Тема зустрічі - "Ефективна взаємодія з медіа".

У Рівному навчаються самомаркетингу або як потрібно продавати життя, фото-1
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення