28-29 жовтня, у Рівному відбудеться дводенний тренінг Сергія Щербакова
"Партизанський маркетинг в соціальних мережах".

Тренінг буде корисний для:
- Есемників - щоб дізнатись нові і актуальні інструменти професії
- Маркетологів - для поглиблення своїх знань
- Директорів з маркетингу - для розуміння тенденцій і можливостей
- Власників бізнесу - для правильної постановки цілей команді
- Керівників - для розуміння процесів, які відбуваються навколо і у відділі маркетингу особливо

Ключове у тренінгу - клієнтів може бути більше.
При умові, що ви поступово і грамотно вибудовуєте свою роботу у соціальних мережах.
На тренінгу ви дізнаєтесь, яких помилок потрібно уникати і як просувати бренд у соціальних мережах з мінімальним бюджетом і максимальною користю.

ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ:

День 1:
• Створення і єдине оформлення брендових спільнот;
• Контентні стратегії і контентні тактики в соціальних мережах
• Алгоритми Facebook, Instagram (30 найбільш важливих факторів з більш ніж 100 000, врахованих);
• Безкоштовний набір аудиторії (14 способів);
• Платний набір аудиторії (таргетована реклама, посів, реклама в спільнотах);
• Самі ефективні способи приваблення нових підписників і здешевлення цього процесу;
• Норми взаємодії з підписниками і цільовою аудиторією;
• Робота з негативом і тролінгом;
• Проведення конкурсів, акцій, розіграшів; 
• Моніторинг цільових згадок в соціальних мережах і ЗМІ.

День 2:
• Цільова аудиторія - вивчення, сегментація, побудова гіпотез; 
• Робота з тизерами - формати, зображення, тексти;
• Тонкі налаштування всередині кабінета - бюджет, ставки і моделі оплат, плейсмент;
• Ретаргетинг на Facebook і аудиторії -lookalike;
• Pixel (установка, налаштування, мікроконверсії, моделі роботи з аудиторіями);
• Lead ads в порівнянні з традиційними методами реклами;
• Моделі 3М, ODC, RACE;
• Бізнес-Менеджер і особливості руху фінансів в рекламному акаунті;
• Моделі проведення тестування;
• Ключові KPI для оцінки ефективності ведення спільнот и рекламы;
• Прийняття рішень на основі статистично вірних об'ємів даних;
• Модерація - чого уникати, до чого рухатись, куди стукатись; 
• Кейси.

ТРЕНЕР:
Сергій Щербаков
Автор книг «Партизанский маркетинг в социальных сетях» (Питер, 2015), «Бизнес, попавший в шторм» (Питер, 2016);
«БізнесМаги» (Моноліт, 2017); Власник маркетингового агентства Shcherbakov SMM Agency.
На рахунку Сергія більш ніж 120 проектів для 53 галузей бізнесу (в тому числі для таких персон і брендів, як Алан Піз, Станіслав Грооф, Євген Спіріца, IBox, 
Megasport, САГП і ін.).
Науковий редактор книг Джона Янча «Duct Tape Selling», Річарда Талера,
Каса Санстейна «Nudge», і Едди Юна «Суперпотребители» для видавництва "Манн, Иванов и Фербер".

РЕЄСТРАЦІЯ:
Кількість місць на тренінгу обмежена, тому, просимо зареєструватись Вас за посиланням: https://goo.gl/forms/PfsnfnR5EWf23uY72
Дата/Час - 28-29 жовтня, 11:00 - 18:00 (з перервою на обід).
Місце: конференц-хол ТРЦ "Manhattan" (3 поверх).
Вартість: 600 грн. за 1 день (на вибір)
1000 грн. за два дні (повний тренінг).

Якщо Ви хочете отримати більше деталей, або Вам цікаво стати партнером заходу
Пишіть - [email protected]
Телефонуйте - 067 85 85 807