Ми знаємо, що 90% бізнесі у секторі В2В користуються комерційними пропозиціями, як інструментом приваблення клієнтів, давайте додамо це до того, що типовий клієнт перед тим, як купити продукт ознайомлюється в середньому з 8-12 пропозиціями, тоді ми отримаємо те, що Джек Траут називав:
«Відрізняйся, або помри».
Яким чином виділити свою пропозицію на фоні інших десяти?
Це чудова тема, для чотирьохгодинної дискусії в колі підприємців і управлінців і на цій зустрічі ми:
• З’ясуємо основні блоки інформації в комерційних пропозиціях
• Структури заголовків, які продають
• Як зробити так, щоб пропозицію дочитали до кінця?
• Як, власне, написати комерційну пропозицію?
• Як збільшити конверсію прочитав купив?

Про все це ми і будемо говорити 7 лютого, на тренінгу «Комерційна пропозиція 2.0»

Хочете зробити так, щоб ваші комерційні пропозиції:
- відкривали
- читали
- робили наступний крок (дзвінок, лист, зустріч, покупка)

Реєструйтесь на чотирьохгодинний тренінг «Комерційна пропозиція 2.0»
за телефоном 067 36 21 350 (Володимир) і Ви гарантовано отримаєте потрібні знання, інструменти і практичні навички.

P.S. Крім того, візьміть на тренінг свою комерційну пропозицію, якою ви користуєтесь в компанії зараз. Під час тренінгу ми розглянемо її і відразу знайдемо способи покращити її.

P.P.S. Оскільки кількість місць обмежена реєстрація виключно по телефону 067 36 21 350 (Володимир)
Інвестиції у тренінг – 150 грн. при умові оплати до 13 лютого, далі 250 грн.

P.P.P.S. Автор тренінгу – Наавгуст Артем
Маркетолог, бізнес-консультант, самоучка
Naavgust.in.ua – Блог «Маркетинг без воды»