ДО УВАГИ ПІДПРИЄМЦІВ!
Будучи успішним, та розвиваючи власну справу, Ви щоразу намагаєтесь бути відкритішим та лояльнішим до свого клієнта, натомість клієнт не завжди відповідає Вам взаємністю.
Як вберегти себе від недобросовісних споживачів, та як вирішити вже існуючий конфлікт за мінімум часу та мінімум фінансових втрат?
Відповідь на ці та багато інших питань отримайте на семінарі
ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ ТА ЗАХИСТ ПІДПРИЄМЦЯ 27 серпня 2014 року
Під час семінару Ви дізнаєтеся про:
- вимоги законодавства про захист прав споживачів;
- вимоги чинного законодавства до закладів громадського харчування та побутового обслуговування;
- вимоги чинного законодавства про заборону тютюнопаління населення (в частині, що стосується місць здійснення підприємницької діяльності);
- права та обов’язки підприємців перед користувачами послуг;
- основні види претензій користувачів послуг та способи їх задоволення.
Початок об 11.00 год.
Лектор: Філіпович Валентина Павлівна, головний спеціаліст інспекції захисту прав споживачів у Рівненській області.
Задоволення потреб клієнта - шлях до успішного бізнесу!