Спільна програма київської ДахаБрахи і мінських Port Mone на початку цього року неодмінно збирала найбільші концертні майданчики України, що все одно не вмістили всіх охочих. Нагадаємо історію створення проекту: у селі Хмелева, на схилах Дністровського каньйону, поруч з нинішньою локацією фестивалю АртПоле, виникли його перші композиції. Музика ця якнайкраще асоціюється з ідеєю спільного творчого експерименту, що пропонує АртПоле, ініціатор «Хмелева Project». «Це ще не новий жанр, але вже доволі відсторонений від сучасної музичної реальності світ», «справжня мистецька подія на стику музичних ідей, філософських думок і емоцій», «дивовижної краси спільна програма» — такі відгуки музичної критики на проект. ДахаБраха сьогодні має в активі спільні проекти з всесвітньо відомими музикантами, та й сам гурт, без перебільшення, знають від скрізь, від Європи до Австралії. Експериментуючи з українським фольклором, гурт додав до народної музики ритми індустріального світу, створивши свій яскравий і неповторний образ. Щодо інструментального тріо Port Mone, вони, на думку захопленої критики, здатні «за допомогою трьох інструментів у новій стилістичній формі створити квінтесенцію сучасної музичної культури, починаючи з року, ембієнту, психоделіки, екстраавангардної експериментальної музики і закінчуючи поп-музикою». Світ виникає з хаосу, музика постає з душі етносу — таке бачення ДахаБрахи. В основі творчої концепції Port Mone — також ствердження того, що музика є завжди й в усьому, що завжди можна почути й відчути, а потім організувати навколишній акустичний хаос.