Людина, успішна і ефективна у своїй професії, рано чи пізно в результаті цього стає брендом. Тобто затребуваною людиною, вартість роботи якої стає дорожчою у порівнянні з середнім на ринку, людиною, яка цікава іншим, і саме головне - щасливою людиною.

Інтенсив "Сенс життя і його маркетинг" - про те, як заточити професійне життя на радість: клієнтів, бізнес-модель, позиціонування, маркетинг. Як змінити свою діяльність, орієнтуючись на себе, як зробити свою діяльність такою, яка приносить задоволення. Вам і вашим клієнтам. Як знову відчути драйв!

А працюючи таким чином, ви неминуче станете успішною людиною.

Якщо коротко, інтенсив про те, як зробити так, щоб робота приносила задоволення. І про те, що треба перестати робити, щоб це відбулося.

Для кого інтенсив:

В першу чергу для тих, кому більше 30 років. Для тих, хто вже щось робив, має результати, в одній чи декількох сферах. 

Тим, кому або дуже добре в професії, або не дуже. 

Тим кому дуже добре - стикається з тим що можливостей занадто багато. І треба або прийняти рішення, куди далі жити, яку спеціалізацію обрати, на чому сфокусуватися, і як розвиватися в цій області. 

Ті, в кого не дуже добре: кому надоїло, чи нецікаво чи не видно можливостей, горизонтів, цей інтенсив дозволить подивитися в правильну сторону, і побачити нові можливості. 

Так чи інакше, це про те, щоб змінити те, що вже прийшла пора змінити.

Інтенсив складається з 3 блоків:

1️⃣ Психологія бренду
- Цінності і цілісність
- Мої клієнти
- Людина та організація
- Місія
- Метафора себе

2️⃣ Просування
- Позиціонування
- Продуктова політика
- Цінова політика

3️⃣ Продаж
- Комунікативна політика
- Політика продажів
- Тактика і результати

Перший блок - психологічний. Про розуміння себе, своїх професійних особливостей, переваг, цінностей, унікальних якостей, розуміння своїх клієнтів, заради чого ви живете і працююте, в чому ваша особливість і чим ви вирізняєтеся з-поміж конкурентів, в чому ваша ключова перевага? Хто ваші клієнти, і чим вони схожі на вас?

Другий і третій блоки - більш маркетингові. Як себе представляти, що саме презентувати, по якій ціні, ваша ціна завищена чи занижена, кому і де. Як упакувати продукт, які оптимальні канали збуту саме для вас? Як продавати себе? Що робити якщо ви не любите продавати? В т.ч. як продавати не продаючи? Чого не варто робити?

Деталі: