• Головна
  • У січні-вересні 2015 року на залізничних переїздах і коліях з вини водіїв автотранспорту сталося 52 ДТП
14:00, 7 жовтня 2015 р.

У січні-вересні 2015 року на залізничних переїздах і коліях з вини водіїв автотранспорту сталося 52 ДТП

Усі дорожньо-транспортні пригоди на переїздах та коліях стаються через грубе порушення водіями автотранспорту правил дорожнього руху. Особливу тривогу викликають випадки зіткнення автотранспорту з поїздами та електровозами, адже несумлінний водій наражає на небезпеку не тільки власне життя, а й життя пасажирів і машиніста поїзда. Дорожньо-транспортні пригоди також шкодять роботі залізничного транспорту, призводять до затримок руху поїздів. Такі випадки, на жаль, трапляються й надалі.

Так, 2 жовтня о 10:00 на станції Іллічівськ Одеської залізниці машиніст електровоза, що прямував зі швидкістю 35 км/год, застосував екстрене гальмування, щоб попередити наїзд на легковий автомобіль «Mitsubishi Pajero». Проте зіткнення з автомобілем уникнути не вдалося, у результаті чого пошкоджено поручень на одній із секцій електровоза. У ДТП ніхто не постраждав.

Цього ж дня о 14:25 на залізничному переїзді без чергового працівника на станції Харків-Пасажирський Південної залізниці допущено зіткнення електропоїзда з приватним вантажним автомобілем. Унаслідок ДТП ніхто не постраждав. Поїзд було затримано на 1 годину 2 хвилини, також більш як на півгодини затримано інший поїзд.

Залізничники постійно застерігають водіїв автотранспорту від невиправданого ризику та закликають їх суворо дотримуватися правил дорожнього руху. Нагадаємо, за дорученням в.о. генерального директора Укрзалізниці Олександра Завгороднього у вересні-жовтні 2015 року на залізницях України проходить низка заходів, спрямованих на попередження дорожньо-транспортних пригод на залізничних переїздах. Зокрема, на підприємствах та в навчальних закладах залізничники розповідають про правила безпеки на залізничному транспорті, а на переїздах вручають водіям відповідні пам’ятки та листівки.

Довідка

Витяг з Правил дорожнього руху, пункт 20 «Рух через залізничні переїзди»:

20.1. Водії транспортних засобів можуть перетинати залізничні колії лише на залізничних переїздах.

20.2. Під'їжджаючи до переїзду, а також починаючи рух після зупинки перед ним, водій зобов'язаний керуватися вказівками і сигналами чергового по переїзду, положенням шлагбаума, світловою та звуковою сигналізацією, дорожніми знаками і дорожньою розміткою, а також переконатися в тому, що не наближається поїзд (локомотив, дрезина).

20.3. Для пропуску поїзда, що наближається, і в інших випадках, коли рух через залізничний переїзд заборонено, водій повинен зупинитися перед дорожньою розміткою, стоп-лінією, дорожнім знаком, шлагбаумом чи світлофором так, щоб бачити сигнали, а якщо засоби організації дорожнього руху відсутні — не ближче 10 м до найближчої рейки.

20.4. Якщо перед переїздом немає дорожньої розмітки або дорожніх знаків, що визначають кількість смуг руху, рух транспортних засобів через переїзд дозволяється лише в один ряд.

20.5. Рух через переїзд забороняється, якщо:

а) черговий по переїзду подає сигнал заборони руху - стоїть до водія грудьми або спиною з піднятим над головою жезлом (червоним ліхтарем чи прапорцем) або з витягнутими в сторони руками;

б) шлагбаум опущений або почав опускатися;

в) увімкнено заборонний сигнал світлофора чи звуковий сигнал незалежно від наявності та положення шлагбаума;

г) за переїздом утворився затор, який змусить водія зупинитися на переїзді;

ґ) до переїзду в межах видимості наближається поїзд (локомотив, дрезина).

20.6. Рух через переїзд сільськогосподарських, дорожніх, будівельних та інших машин і механізмів дозволяється тільки в транспортному стані.

20.7. Забороняється самовільно відкривати шлагбаум або об'їжджати його, а також об'їжджати транспортні засоби, які стоять перед переїздом, коли рух через нього заборонено.

20.8. У разі вимушеної зупинки транспортного засобу на переїзді водій зобов'язаний негайно висадити людей і вжити заходів для звільнення переїзду, а якщо це не вдається зробити, він повинен:

а) коли є можливість, послати двох чоловік уздовж колій в обидва боки від переїзду не менш як на 1000 м (якщо одного, то в бік ймовірної появи поїзда, а на одноколійних переїздах - у бік гіршої видимості залізничної колії), пояснивши їм правила подавання сигналу зупинки машиністу поїзда (локомотива, дрезини), що наближається;

б) залишатися біля транспортного засобу і, подаючи сигнали загальної тривоги, вживати всіх заходів для звільнення переїзду;

в) у разі появи поїзда бігти йому назустріч, подаючи сигнал зупинки.

20.9. Сигналом зупинки поїзда (локомотива, дрезини) є круговий рух руки (у світлу пору – із шматком яскравої тканини або будь-яким добре помітним предметом, у темну пору доби і в умовах недостатньої видимості – з факелом або ліхтарем). Сигналом загальної тривоги є серії звукових сигналів транспортного засобу, що складаються з одного довгого і трьох коротких сигналів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#залізниц #безпека #автопригоди #переїзд
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...