• Головна
  • Як вирішити проблему транспортних заторів на головній вулиці Рівного?
20:30, 30 серпня 2015 р.

Як вирішити проблему транспортних заторів на головній вулиці Рівного?

Сьогодні є ряд невдоволень як з боку водіїв, так і пасажирів. Нещодавно ми публікували матеріал "Чому центральну вулицю Рівного перетворили на гігантську парковку", де свої пропозиції щодо розвантаження вулиці давав активіст Андрій Шевчук. Ще один громадський діяч з Рівного Сергій ГЕРУК вважає, що насправді треба по-іншому поставити питання. Від того, буде закрита центральна вулиця Рівного чи ні, проблему завантаженості вулиць обласного центру не вирішити. Про це він розповів у програмі «На часі» на телеканалі «Рівне 1».

 Причини заторів у Рівному

- У Рівному з населенням трішки більше як 250 тисяч мешканців зареєстровано близько 65 тисяч транспортних засобів. Такі показники не є критичними для нашого міста, але протяжність вулицями Рівного становить близько 300 кілометрів і не всі вони навіть у задовільному стані. Крім того, вулично-дорожня мережа міста не пристосована для пропуску такої великої кількості транспорту. Також відіграє важливу роль менталітет самих водіїв. Ще одна із причин заторів - не достатня кількість місць для паркування автомобілів. В обласних центрах рекомендовано мати 5 % паркувальних місць від загальної кількості населення. Але в Рівному земля швидше буде передана під комерційне будівництво, аніж під парковку, яка могла б бути підземною або ж багатоярусною задля економії місця.

- Чим допоможе автоматизована система управління дорожнім рухом?

- Подібні системи успішно працюють у північних польських містах Гданську, Гдині та Сопоті, щось подібне планують запровадити у Києві. На відміну від нас, поляки не стали чекати критичної точки неповернення та запровадили таку систему з прицілом на перспективу. Як це може працювати  у Рівному? Інформаційні табло та відеокамери встановлюються на найбільш проблемних вулицях і перехрестях. Наприклад, біля ЦУМу, Істанбулу, автовокзалу «Чайка», на 12-тій школі, перехресті Дубенська – Соборна, біля римо-католицького костелу. Далі розробляється комп’ютерна програма. З її допомогою, в реальному часі, на основі вхідних даних про стан транспортного потоку в обох напрямках на перехресті або вулиці, які поступають у єдину базу мережі регулювання руху з обладнаних датчиками та камерами спостереження електронних світлофорів, визначають раціональну швидкість руху авто та тривалість роботи сигналів світлофору. Людина, яка отримує ці дані в ручному режимі вносить інформацію на табло для водіїв. Наприклад, про ДТП і затори на певній ділянці дороги, відкритий в даний час переїзд на вулиці Пересопницькій чи ні. Також, ця людина може регулювати світлофори, адже бачить ситуацію на дорогах з камер відеоспостереження.

- Смуга для пасажирів може запрацювати у Рівному

- Враховуючи швидкість зростання рівня автомобілізації та низьку пропускну спроможність вулиць Рівного, один із виходів – виділити для руху громадського транспорту окрему смугу для руху. Для нашого міста, де більшість людей користується громадським транспортом особливо актуальна в центральній частині Рівного. Технічно це питання вирішується по-різному. У деяких містах, наприклад, виділена смуга відокремлюється жовтою полосою і правопорушники, що виїжджають за її межі сплачують штраф. У багатьох країнах пішли іншим шляхом. Там почали відділяти смуги для громадського транспорту бар’єрами або бордюрами, які автомобіль не може перетнути фізично. Щось подібне вже зробили у Львові, Івано-Франківську та Києві. Там під рух громадського транспорту виділили окремі смуги у найзавантаженіших автомобілями районах. Теж саме можна зробити і у нас – по Соборній, біля ЦУМу, на Грушевського, по Чорновола, на Пивзаводі. Адже, ситуація по вулиці Соборній, особливо на ділянці дороги від Органного залу до Свято-Воскресенського собору просто критична. При наявності двох повноцінних смуг для руху, одна з них постійно зайнята приватними автівками під стоянку! Все це неймовірно ускладнює рух транспорту, особливо у годину – пік.avtomatizovana_sistema_1

#затори #дорога #центр #місто
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...