• Головна
  • Рівненський льонокомбінат - європейська торгова марка
12:25, 28 липня 2015 р.

Рівненський льонокомбінат - європейська торгова марка

Відтепер продукція Рівненського льонокомбінату захищена законодавством ЄС. Нещодавно одна з двох офіційних торгових марок підприємства - ТМ Goldi - отримала свідоцтво про реєстрацію в Європейському патентному відомстві. 

Що означає така реєстрація для рівненського підприємства, які переваги надає виробнику та як відобразиться на мільйонах покупців, які вже полюбили продукцію Рівненського льонокомбінату - прокоментував патентний повірений України Юрій Трачук.

За його словами, свідоцтво про реєстрацію OHIM (Office for Harmonization in the Internal Market (Trade Marks and Designs) – це єдине свідоцтво, яке діє на території всіх країн Європейського Союзу. Його видає Європейське патентне відомство, що є наддержавним міжнародним органом ЄС. І така наддержавна реєстрація – це ознака того, що торгова марка визнається всіма країнами – членами Європейського Союзу, - пояснив патентний повірений України. - Якщо хоча б одна країна відмовила, то реєстрація була б неможлива. Але жоден з власників схожих ТМ, яким надсилались запити, не подав заперечення проти реєстрації ТМ Goldi на ім’я рівнянина Олега Червонюка.  

Таким чином, для носія свідоцтва це справді серйозна перевага, адже кордони ЄС величезні, і ТМ Goldi тепер можна захищати від підробок на всій митній території ЄС. Можна внести дані торгової марки, наприклад, в митний реєстр Євросоюзу, отримавши право ввезення продукції в Німеччину, Данію, Великобританію, Італію тощо. Це вихід на потужний ринок, де до інтелектуальної власності ставляться з величезною повагою і при потребі вживають дуже рішучі дії. Тому, скажімо, при появі будь-яких схожих «клонів» Goldi Олег Червонюк як власник реєстрації ТМ Goldi матиме право арештувати цей контрафактний товар при ввезенні його в будь-яку країну ЄС. Йому буде надіслане повідомлення, що такий товар хоче перетнути кордон, і він може не дати на це дозвіл, у разі чого контрафактний товар вилучається та знищується.

Так само і для українських покупців попереджувальне маркування у формі латинської літери «R» в колі – це підтвердження певного стандарту якості. Адже законодавство визначає, що якщо знак маркується, то всі товари під цим знаком, навіть вироблені в різних місцях, мають бути не нижчі за своєю якістю. В Європі та і в усьому світі цей знак завжди асоціюється з якістю. Отже, наприклад, якщо я купив одну річ Goldi і мені сподобалась її якість, то я впевнений, що й інша річ цієї торгової марки буде такої ж якості, тобто точно - не нижча. Тепер це просто обов’язок виробника.

Рівненський льонокомбінат - європейська торгова марка, фото-1

Сам власник Рівненського льонокомбінату Олег Червонюк підтверджує: конкурентна боротьба за європейського споживача стане новим вагомим поступом для його підприємства.

- Європейський ринок – це важливий стратегічний напрямок для нашого виробництва. І реєстрація європейської ТМ – крок на перспективу. Понад півроку тому ми відкрили перший фірмовий магазин Рівненського льонокомбінату на території ЄС, у польському Лодзі. На той час це був, скоріше, вимушений крок, адже існували обмеження Нацбанку на закупівлю валюти. Тож нам довелося самостійно заробляти собі валюту для закупівлі сировини і обладнання. Наразі пріоритети дещо змінилися, усю увагу ми максимально зосередили на внутрішньому ринку, розвиваючи нашу роздрібну мережу.

img_0166_0

Як зауважує Олег Червонюк, асортимент і якість товарів виробництва Рівненського льонокомбінату абсолютно однаковий у фірмових магазинах як в Україні, так і в Євросоюзі. А це європейська якість, що тепер засвідчує і відповідний сертифікат.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Рівненський льонокомбінат #європейський #торгова марка
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...