
11:00, 25 травня 2015 р.
Що повинен знати молодий підприємець?
Коли вперше запускаєш бізнес, то найгірше, як хтось каже, що це не буде працювати. «Це найглибший страх, і коли хтось його сформулює, а хтось неодмінно так і зробить, то він вріжеться в саме нутро», — розповідає засновник Fitness-Buffet Каллум Лайнг (Callum Laing). — «Так сталося, коли я починав. Щоб почуватися краще, я говорив собі, що вони всі ідіоти, які не розуміються в індустрії наскільки добре, як я. І коли в них ставалися успіхи в бізнесі, то це лише завдяки удачі. Коротше, я міг придумати незліченну кількість виправдань, що дозволили б залікувати самолюбство».
Однак через десяток років практики Каллум переосмислив те, що сталося на початку. Виявляється, деякі з цих «ідіотів» уже тоді бачили основні стрижні успішної бізнес-моделі. Насправді дуже погано, коли знання приходять надто пізно. Тому підприємець вирішив допомогти тим, хто стоїть на початку кар’єри. Він пропонує звернути увагу на п’ять «червоних прапорців» в бізнесі.
- Подача товару
Можливо, ви знаєте вашу бізнес-позицію, але зі стартапу нічого не буде, якщо інші не зрозуміють те, що ви хочете донести. Ніколи не завантажуйте людей незрозумілими термінами, особливо, якщо продукт один з перших у своєму роді.
Поширена помилка: Говорити багато про майбутнє, а не акцентувати увагу на тому, що клієнти отримають прямо зараз.
Як виправити: Середньостатистична людина розумніша, ніж ви думаєте. Розказуйте просто, а не занудно чи поблажливо.
- Контент-маркетинг
Поширена помилка: Думати, що якщо ви створите чудовий контент, то журналісти зі шкіри лізтимуть, аби про вас написати.
Як виправити: Найкраще — поділитися ідеями ще на початку. Продукт потребуватиме підтримки. Наповнення і взаємодія із пресою допоможуть сформувати особисту позицію компанії на ринку.
- Середовище існування продукту
Починаючи шлях, ви можете зіткнутися із проблемою: розширювати асортимент чи будувати політику навколо одного продукту?
Поширена помилка: Відмовитися відхилятися від курсу.
Як виправити: У 99% успішних підприємств є кілька виробничих ліній. Пропонуйте користувачам нові варіанти.
- Досьє
Дуже часто підприємці не розуміють, як багато значать особисті виступи та пропаганда.

Индивидуальный-предприниматель
Поширена помилка: Ви бачите, як конкуренти безсоромно розповідають про бізнес на сцені або займаються звідництвом у ЗМІ, але мовчите про власний продукт.
Як виправити: Не чекайте, що клієнти будуть з’являтися нізвідки або знаходити вас у Google. Поширюйте інформацію про себе, контактуйте з інформаційними джерелами та робіть так, аби люди чули про вас.
- Партнерство
Поширена помилка: Йти до зірок — і тільки.
Як виправити: Так само, як вам потрібні партнери, є інші люди, які хочуть співпрацювати з вами. Не варто недооцінювати силу об’єднань з невеликими компаніями.
Переклад: Рома Муран
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Компанія «Casino.ua» адаптується до нових вимог регулятора: що змінилося для гравців
Новини компаній
17:30
Вчора
ТОП новини
Оголошення
09:41, 16 квітня
19:36, 22 квітня
19:36, 22 квітня
10:00, Сьогодні
19:36, 22 квітня
live comments feed...