• Головна
  • Залізничники розпочали відновлювати пошкоджений міст на перегоні «Комиш-Зоря – Розівка»
12:48, 22 січня 2015 р.

Залізничники розпочали відновлювати пошкоджений міст на перегоні «Комиш-Зоря – Розівка»

 Залізничники розпочали відновлювальні роботи на перегоні, де учора стався вибух та зійшли з рейок вантажні вагони. Щоб укластися у стислі терміни, працюватимуть цілодобово, вночі використовуватимуть штучне освітлення. На місце аварії виїхали два відновлювальні поїзди, а також п’ять одиниць важкої бульдозерної техніки. Двадцять п’ять вагонів, що вціліли, були відправлені до станції Комиш-Зоря, ще 30 – залишаються на місті аварії та не підлягають відновленню.  У результаті диверсії пошкоджено двоколійну ділянку шляху довжиною близько 500 метрів, а також постраждав п'ятнадцятиметровий двоколійний мостовий перехід.

Загалом за час проведення АТО на Донецькій залізниці (йдеться про територію, яку контролюють як органи державної влади України, так і незаконні збройні формування) було зафіксовано 328 випадків пошкодження залізничної колії. Поки що залізничники не мають можливості відновити колію у 60 місцях.

 «Це цифри досить приблизні, адже точну інформацію з об’єктивних причин отримати складно. Багато ділянок залишаються замінованими, навколо них стоять блокпости й залізничники не мають доступу до них», – розповів в інтерв’ю галузевій газеті «Магістраль» начальник відділу поточного утримання Департаменту колії Укрзалізниці Володимир Чемеринський.

  Унаслідок бойових дій у Донецькій і Луганській областях орієнтовно постраждали до 1,5 тис. об’єктів транспортної інфраструктури, для відновлення яких, за попередніми підрахунками, необхідно понад 850 млн грн., з них лише 414 об’єктів розташовані на контрольованій території, причому 242 приведені до робочого стану, а інші планується відновити у 2015 р.

  Керівництво галузі контролює хід відновлення залізничної інфраструктури і пошкоджених споруд. За оцінками фахівців, вартість усунення вказаних пошкоджень, з урахуванням виконаних робіт, перевищує 10,5 млн грн., причому залізничники виконують їх за власні кошти – за рахунок експлуатаційних витрат, тобто коштів, які були закладені на поточне утримання колії.

Довідка:

  У 2014 р. у зв’язку з бойовими діями на сході України було зруйновано 22 штучні споруди, з них на Донецькій — 19, Південній — 2, Придніпровській — 1. Тимчасово відновлено 14 мостів. За приблизними оцінками, загальна вартість відновлення об’єктів становитиме майже 300 млн грн. Нагадаємо, що раніше залізничники відбудували міст через річку Сіверський Донець (422-й км перегону Ямпіль—Сіверськ) – завершили роботи з відновлення парної колії мосту за схемою із застосуванням металевого «пакета». Найскладніші роботи — підсилення металевої прогонової будови — виконані на одноколійному металевому мосту (26-й км перегону ім. Кожушко—Шпичкине). Міст відновлено за тимчасовою схемою, що дозволяє поїздам курсувати зі швидкістю 25 км/год. Відновлено рух на ще одому важливому стратегічному об’єкті: двоколійний міст на 1036-му км перегону Слов’янськ—Шпичкине, проте капітальний ремонт виконуватиметься у плановому порядку.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#пошкоджена залізниця #ремонтні роботи #Донбас #новини #Україна
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...