• Головна
  • Михайло Винницький викладатиме у Рівному
13:02, 1 вересня 2014 р.

Михайло Винницький викладатиме у Рівному

17-18 жовтня вперше у Рівному Михайло Винницький, доктор економічної соціології Кембриджського університету, професор kmbs, проведе дводенну авторську програму “Школу управління продажем”. В рамках цієї програми він розповість власникам компаній, директорам з маркетингу, директорам з продажів про сучасні підходи до стратегічного управління продажем в компанії та про побудову системного відділу продажу.

Михайло - модератор публічних читань книги Айн Ренд -Атлант розправив плечі-

Михайло - модератор публічних читань книги Айн Ренд -Атлант розправив плечі-

Михайло - модератор публічних читань книги Айн Ренд "Атлант розправив плечі"

Дізнаймося більше про “Школу управління продажем” від Михайла Винницького та з відгуків відомих рівнян, які вже пройшли таке навчання.

Детальніше про програму “Школи управління продажем” у Рівному

Михайло Винницький, автора програми “Школа управління продажем”: "Чим унікальна програма? Наша ціль не є виховати чи допомогти людині бути кращим продавцем... Таких програм є дуже багато. Здебільшого вони про "використовуйте відкриті жести, закриті жести ... відкриті питання, закриті питання" ... я вважаю це достатньо банальним ... наша програма інша.

Михайло Винницький про “Школу управління продажем”

Школа управління продажем націлена на сегмент управлінців продажем, це люди, які мають підлеглих або нещодавно були підвищені в посаді і будуть мати незабаром підлеглих. Ми намагаємось боротись з проблемою, коли хороший продавець - це не обов'язково хороший управлінець з продажу. Дуже багато компаній мають таку проблему. Вони беруть своїх кращих продавців і роблять з них управлінців, в результаті втрачають хорошого продавця і не обов'язково отримують хорошого управлінця.

Майстер-клас Михайла Винницького у Рівному

Михайло Винницький під Smart Meetings

Михайло Винницький під Smart Meetings

Михайло Винницький на Smart Meetings 29 квітня 2014

Ідея Школи управління продажів - щоб людина осмислила, чому вона є хорошим продавцем, чому вона вміє продавати, чому їй це вдається, чому їй це подобається врешті-решт, як вона може надихнути на хороші результати інших людей, які інструментарії поширення свого досвіду, обдумування свого досвіду для того щоби перетворити свій досвід в кращу практику.

Михайло Винницький: «У головах українців сидить комплекс меншовартості!»

Логіки програми. Ми розпочинаємо з певних характеристик хорошого продавця, ми говоримо про те, чому люди, які є в аудиторії досягли тих успіхів яких вони досягли, намагаємось отримати від них інформацію, можливо дещо дати їм можливість порефлексувати стосовно цього, а далі ми переходимо вже на інструментарії самого управління - ми говоримо про систему мотивації, дуже багато зосереджуємо уваги на побудові структури відділу продажу, яка є завжди залежна від задач. Отже якщо задача є побудувати не прямі продажі, а через дистриб'юторів, то як ми будуємо цю структуру - вона повинна бути побудована знизу уверх радше ніж зверху вниз, а більшість компаній будують її зверху вниз. Якщо ми будуємо структуру B2B продаж, так званий key-account management, то які шукаємо кращі практики зведення двох ключових або ключового клієнта з ключовим постачальником і як це робити. Тут важливим є те, що це не тільки теоретичні речі, ми розглядаємо все через практичні кейси”.

Детальніше про програму “Школи управління продажем” у Рівному

Геннадій Шелудько, директор з продажів компанії “Ескада-М”: “У чому цінність програми і чому я обов'язково рекомендую її своїм колегам та клієнтам? Передусім, сам Михайло Винницький як автор та викладач програми уособлює глибокі знання, що грунтуються на величезному практичному досвіді. Михайло розповість не просто про підходи до управління продажем, а (я хочу наголосити на цьому!) про СУЧАСНІ СВІТОВІ підходи. Сьогодні це є дуже актуальним і важливим. Що я особисто та компанія, в якій працюю, отримали від навчання в Школі? Відповіді на кілька ключових питань: хто мій ключовий клієнт, хто мій менеджер з продажу, який мій сегмент та які критерії його оцінки, як побудувати ефективну систему продажу? Один із моїх улюблених анекдотів гарно ілюструє тему: "Як рекламщик скажіть, що важливіше - позитивне ставлення до бренду чи підвищення впізнаваності? - Продажі!!!" У цьому, гарантую, ви однозначно переконаєтесь після проходження програми Михайла Винницького”.

Геннадій Шелудько презентує завдання на “Школі управління продажем”

Геннадій Шелудько презентує завдання на “Школі управління продажем”

Геннадій Шелудько презентує завдання на “Школі управління продажем”

Руслан Грищук, власник компанії “Теплосфера”: “Участь у програмі Михайла Винницького стала для мене хорошою платформою для знайомств і налагодження ділових контактів із професійними харизматичними людьми. Знання, досвід, широта поглядів Винницького надихають на неординарні рішення й нестандартні зміни — себе, своєї компанії й оточуючого середовища загалом”.

Руслан Грищук бере участь в управлінській дискусії

Руслан Грищук бере участь в управлінській дискусії

Руслан Грищук бере участь в управлінській дискусії

Олексій Яницький, генеральний директор групи компаній “Моноліт”: “Цінність програми Винницького — у її практичності. На конкретні питання ви отримуєте конкретні відповіді. Й фактично після Школи повертаєтеся в компанію з готовим планом дій”.

Олексій Яницький під час навчання в kmbs

Олексій Яницький під час навчання в kmbs

Олексій Яницький під час навчання в kmbs

Києво-Могилянська бізнес-школа і бізнес-спільнота Smart People запрошують Вас відвідати навчання за програмою “Школа управління продажем” Михайла Винницького у Рівному.

Детальніше про програму “Школи управління продажем” у Рівному

Зареєструватися на “Школу управління продажем”

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Михайло Винницький #Школа управління продажем #Smart Meetings
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...