• Головна
  • SMM курси для новачків та практиків: як обрати найкращий курс SMM
Новини компаній
11:49, 26 серпня

SMM курси для новачків та практиків: як обрати найкращий курс SMM

Новини компаній
SMM курси для новачків та практиків: як обрати найкращий курс SMM, фото-1

SMM — це як швейцарський ніж для бізнесу: один інструмент, але вирішує десятки завдань.

Але проблема в тому, що без правильної інструкції легко поранитися — чи то бюджетом на таргет, чи то з репутацією бренду.

Саме тому SMM-курси — не розкіш, а інвестиція, яка допоможе використати системний підхід до просування бренду та досягати бізнес-цілей завдяки веденню.

Втім, як обрати дієвий курс SMM? Нумо розбиратись!

Що таке SMM та чому варто пройти навчання

SMM (Social Media Marketing) — це просування бізнесу, продукту чи особистого бренду через соцмережі.

І тут є нюанс: можна «просто вести Instagram» і сподіватися на удачу, а можна — вивчити алгоритми, зрозуміти, як будувати стратегію та використовувати SMM-інструменти, щоб результат був прогнозований.СММ курси допоможуть:

  • розібратися в алгоритмах інстаграму;
  • навчитися створювати контент, який допомагає досягати цілей: продажі, віральність, впізнаваність;
  • працювати з аналітикою, налаштовувати рекламу (без зливу бюджету).

Якщо коротко — після курсу SMM ви перестанете діяти інтуїтивно і будете будувати чіткі стратегії.

Кому підійдуть курси SMM

  • Новачкам, які хочуть швидко увійти в професію.
  • Підприємцям, щоб просувати бізнес без зайвих витрат.
  • Маркетологам, які хочуть додати SMM до своїх навичок.

І тим, хто обожнює соцмережі й хоче монетизувати цю навичку, аби вона приносила прибуток.

Який результат дає курс з SMM

Гарні SMM курси — це не лише лекції. Це реальна робота над проєктами:

  • створення SMM-стратегії;
  • контент, копірайт,
  • SMM-дизайн;
  • reels та відео;
  • таргетована реклама;
  • аналітика;
  • готове портфоліо для клієнтів чи роботодавців.

Онлайн чи офлайн: який формат SMM курсу обрати

  • Онлайн курс SMM — свобода часу й місця, доступ до записів.
  • Офлайн курс SMM — атмосфера групи, швидкий фідбек, нетворкінг.

Вибір залежить від того, як і де вам зручніше навчатись. Але саме онлайн-курс дає змогу керувати своїм часом самостійно. Також там є live-етери, де ви навчатиметесь в реальному часі.

Що має включати хороший курс SMM

  • Поєднання теорії та практики.
  • Побудова стратегії.
  • Створення контенту: копірайт, сторітел, тону голосу бренду.
  • Основи SMM-дизайну (Canva, Figma, AI).
  • Штучний інтелект
  • Аналітика.
  • Перевірка домашніх завдань та фідбек куратора або ментора.

Проаналізувавши десятки програм, ми побачили: більшість або застаріли, або дають лише базу без практики.Але комплексний курс СММ від Кукурудза зібрав у собі всі необхідні частини:

  • 12 тижнів, 6 модулів, 48 уроків;
  • стратегія, контент, дизайн, відео, таргет, аналітика;
  • модуль по AI для SMM;
  • практика на реальному проєкті — отримаєте кейси для свого портфоліо;
  • підтримка кураторів і доступ до матеріалів ще 3 місяці після завершення.

Поради щодо вибору SMM курсів

  • Обирайте тих, хто дійсно працює в SMM і має кейси (до речі, Kukurudza просуває такі бренди, як-от Prostor, Carpetman, Acer — кейси можна глянути на їхньому сайті)
  • Перевіряйте наявність модулів по AI — це мастхев навичка для сммника.
  • Шукайте програми з практикою та кейсами.
  • Дивіться портфоліо студентів, а не лише відгуки.

Висновок: як курси СММ допомагають будувати карʼєру або просувати бізнес

Курси СММ — це інвестиція у навички, які приносять результат. А якщо ви хочете навчатися так, щоб уже під час курсу працювати над реальним проєктом і виходити з готовим портфоліо, зверніть увагу на програми, які поєднують системність та практику — як комплексний курс від Кукурудза.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення