
Новини компаній
11:49, 26 серпня
SMM курси для новачків та практиків: як обрати найкращий курс SMM
Новини компаній

SMM — це як швейцарський ніж для бізнесу: один інструмент, але вирішує десятки завдань.
Але проблема в тому, що без правильної інструкції легко поранитися — чи то бюджетом на таргет, чи то з репутацією бренду.
Саме тому SMM-курси — не розкіш, а інвестиція, яка допоможе використати системний підхід до просування бренду та досягати бізнес-цілей завдяки веденню.
Втім, як обрати дієвий курс SMM? Нумо розбиратись!
Що таке SMM та чому варто пройти навчання
SMM (Social Media Marketing) — це просування бізнесу, продукту чи особистого бренду через соцмережі.
І тут є нюанс: можна «просто вести Instagram» і сподіватися на удачу, а можна — вивчити алгоритми, зрозуміти, як будувати стратегію та використовувати SMM-інструменти, щоб результат був прогнозований.СММ курси допоможуть:
- розібратися в алгоритмах інстаграму;
- навчитися створювати контент, який допомагає досягати цілей: продажі, віральність, впізнаваність;
- працювати з аналітикою, налаштовувати рекламу (без зливу бюджету).
Якщо коротко — після курсу SMM ви перестанете діяти інтуїтивно і будете будувати чіткі стратегії.
Кому підійдуть курси SMM
- Новачкам, які хочуть швидко увійти в професію.
- Підприємцям, щоб просувати бізнес без зайвих витрат.
- Маркетологам, які хочуть додати SMM до своїх навичок.
І тим, хто обожнює соцмережі й хоче монетизувати цю навичку, аби вона приносила прибуток.
Який результат дає курс з SMM
Гарні SMM курси — це не лише лекції. Це реальна робота над проєктами:
- створення SMM-стратегії;
- контент, копірайт,
- SMM-дизайн;
- reels та відео;
- таргетована реклама;
- аналітика;
- готове портфоліо для клієнтів чи роботодавців.
Онлайн чи офлайн: який формат SMM курсу обрати
- Онлайн курс SMM — свобода часу й місця, доступ до записів.
- Офлайн курс SMM — атмосфера групи, швидкий фідбек, нетворкінг.
Вибір залежить від того, як і де вам зручніше навчатись. Але саме онлайн-курс дає змогу керувати своїм часом самостійно. Також там є live-етери, де ви навчатиметесь в реальному часі.
Що має включати хороший курс SMM
- Поєднання теорії та практики.
- Побудова стратегії.
- Створення контенту: копірайт, сторітел, тону голосу бренду.
- Основи SMM-дизайну (Canva, Figma, AI).
- Штучний інтелект
- Аналітика.
- Перевірка домашніх завдань та фідбек куратора або ментора.
Проаналізувавши десятки програм, ми побачили: більшість або застаріли, або дають лише базу без практики.Але комплексний курс СММ від Кукурудза зібрав у собі всі необхідні частини:
- 12 тижнів, 6 модулів, 48 уроків;
- стратегія, контент, дизайн, відео, таргет, аналітика;
- модуль по AI для SMM;
- практика на реальному проєкті — отримаєте кейси для свого портфоліо;
- підтримка кураторів і доступ до матеріалів ще 3 місяці після завершення.
Поради щодо вибору SMM курсів
- Обирайте тих, хто дійсно працює в SMM і має кейси (до речі, Kukurudza просуває такі бренди, як-от Prostor, Carpetman, Acer — кейси можна глянути на їхньому сайті)
- Перевіряйте наявність модулів по AI — це мастхев навичка для сммника.
- Шукайте програми з практикою та кейсами.
- Дивіться портфоліо студентів, а не лише відгуки.
Висновок: як курси СММ допомагають будувати карʼєру або просувати бізнес
Курси СММ — це інвестиція у навички, які приносять результат. А якщо ви хочете навчатися так, щоб уже під час курсу працювати над реальним проєктом і виходити з готовим портфоліо, зверніть увагу на програми, які поєднують системність та практику — як комплексний курс від Кукурудза.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення