09:02, 2 жовтня 2013 р.
У касах залізничного вокзалу в Рівному встановили «прослушки»
Щоправда їх основна мета не прослуховувати, а записувати, записувати діалог між покупцем квитка на потяг та касиром. Таку новацію ввели не тільки у Рівному, але й на усіх центральних касах Львівської залізниці.
Залізничники назвали таку новацію системою архівування розмов «пасажир-касир». Виявляється, записують розмови у Рівному на залізничних касах уже понад місяць. На думку засновників новації, такий звукозапис дає можливість розібратися у конфлікті, який може виникнути між покупцем квитка та касиром. Якщо громадянин бере квиток у касі і йому чимось не сподобалася робота співробітника залізничного вокзалу, він може подати скаргу. Під час її розгляду спеціалісти дістають запис із "прослушки" і встановлюють, хто правий. На думку залізничників, ця новація поліпшить умови праці для касирів.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Спецтема
Оголошення
19:19, 3 грудня
14:39, 27 листопада
11
08:59, 28 листопада
25
14:35, 26 листопада
24
15:35, 4 грудня
live comments feed...