• Головна
  • Як відбувається установка СКУД й що являє собою ця система
Новини компаній
21:19, 15 червня 2023 р.

Як відбувається установка СКУД й що являє собою ця система

Новини компаній

Система контролю доступу дає обмежувати доступ осіб до певних приміщень або зон. Це можуть бути офіси, склади, фабрики, лабораторії, дата-центри та інші об’єкти, де необхідно створити безпеку.

Монтаж СКУД зазвичай складається з наступних етапів:

  1. Узгодження часу приїзду фахівця. Разом з клієнтом вирішується коли приїде спеціаліст.

  2. Аналіз потреб. Фахівець проводить дослідження приміщень та визначає необхідний рівень безпеки.

  3. Складання кошторису. Шукають доступні варіанти.

  4. Вибір обладнання. В залежності від вимог замовника, вибирається оптимальний тип та кількість пристроїв. Проводиться демонстрація апаратури на вашій ділянці.

  5. Підписання договору. Разом з замовником підписуються необхідні документи.

  6. Монтаж кабелів. Улаштовується кабельна мережа, що забезпечує зв’язок між пристроями системи. Після цього вас навчають користуватися та обслуговувати апарати.

  7. Налаштування програмного забезпечення. Відбувається конфігурація, встановлення на сервері.

  8. Тестування та налаштування. Після встановлення проводиться перевірка, підлаштування для підтвердження працездатності.

СКУД установка зазвичай складається з таких пристроїв: біометричні сканери (відбиток пальця, щиток), пристрої розблокування дверей тощо. Всі дані обробляються комп’ютером та зберігаються в базі даних. Якщо особа має право на доступ, система розблоковує двері, якщо ж ні – доступ буде заблокований.

Установка СКД – часто невіддільний процес в створенні безпеки. Важливо зробити це правильно, тому зверніться до фахівця. 

tFNaMYJ2bKazUg1-n5u48CJfoUgDB9dFUnwpTs4EpAaM-PdzzNspJKQkvP663RSLxMVJ0WAQWEdcTDuupAEVrP5ttow3xDJ63IxBdGe93QEW_wkh8rgCYL2z1zRvdc17kpjCfP0W0-Cw

Як вибрати компанію, яка організує монтаж систем СКУД

Важливо вибрати компанію з досвідом у проектуванні та встановленні СКУД. Також при обиранні зверніть увагу на ряд чинників: 

  • Переконайтесь, що організація має власних кваліфікованих працівників, не працює з підрядниками. Важливо звернути увагу на те, які бренди обладнання використовує компанія. Кращим варіантом буде вибір організації, яка має партнерські відносини з провідними постачальниками.

  • Оцініть досвід та репутації. Проведіть детальний аналіз усіх компаній, які є на ринку, перегляньте відгуки. Корисним заходом може бути перевірка ліцензії на проведення таких робіт.

У виборі установки систем доступу, як у питаннях безпеки, не можна робити компромісів. 

Чому варто установити СКУД, звернувшись до фахівців

Застосування цього обладнання має ряд переваг, які варто враховувати:

  • Створення безпеки. Дає обмежити доступ до різних зон і приміщень залежно від рівня дозволу. Це робить місця менш доступними для некваліфікованих працівників або третіх осіб, які не мають права там знаходитись. 

  • Збільшення продуктивності. Подібна система дозволяє спрощувати робочий процес, який потребує доступу до певних зон в офісі, заводі або будівлі. Це змушує працівників більше фокусуватися на своїй роботі, знижує час очікування в черзі й відсутність небажаних перерв.

  • Зниження ризику шахрайства та втрати власності. У разі будь-якого випадку крадіжки, адміністратор системи зможе відстежити місце та час, коли відбулася подія.

  • Зручність, зменшення витрат. Дає відстежувати, керувати зонами доступу з одного місця. Це дає зменшити кількість працівників потрібних для управління доступом. Це збільшує рівень безпеки при використанні мінімальної кількості робітників з адміністративною роботою.

Зважаючи на ці переваги, важливо, щоб установка систем контролю доступу здійснювалася професійно. Оберіть людей, які мають досвід в монтажі та підтримці апаратури, а також надають відповідні сертифікати, гарантій на послуги.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...