Реклама
10:40, 28 грудня 2022 р.
Керуюча компанія "Будсервіс" підбиває підсумки роботи у 2022 році
Реклама
Обслуговування житлового фонду під час війни – новий виклик для керуючої компанії “Будсервіс” у м.Рівне. 24 лютого компанія прийняла рішення залишатися із своїми мешканцями до кінця, і від початку вторгнення ні на день не припиняла надавати послуги з управління будинками. Пропонуємо до уваги мешканців звіт за 2022 рік.
За рік компанія закрила 2465 заявок від рівнян. Незважаючи на війну, комунальні питання залишаються актуальними для мешканців багатоповерхівок, тому впродовж року фахівці компанії робили усе від них залежне, аби у квартирах завжди було світло, вода, опалення, справно працювала каналізація, а двори були прибраними й охайними. Аварійна служба, слюсарі, двірники, хауз менеджери, диспетчери працювали як єдиний організм 24/7, не полишаючи комунальний фронт.
За поточний рік компанія відремонтувала 325 м.кв. м'яких покрівель, замінила близько 300 м.п. трубопроводів та 200 м.п. електропроводки, провела ревізію поверхових щитових та технічне обслуговування інженерних мереж на 84 будинках.
У рамках поточного ремонту під'їздів фахівці виконали вапняне фарбування стін та стелі близько 1100 м.кв, масляне фарбування стін близько 1100 м.кв, заміну перил близько 36 м.п., монтаж нових поштових скриньок на 261 квартиру. Крім того, надавалися усі інші послуги, що входять до тарифу на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території.
Один з пріоритетних видів робіт – це поточні ремонти покрівель, які було виконано на 5 будинках. Слід зауважити, що ремонти цьогоріч виконувалися повільніше та меншими обсягами, що пов'язано із проблемою закупівлі та доставки рубероїду. При формуванні графіка робіт зверталася увага на заявки мешканців та суму накопичень на будинках.
Запуск опалення – найвідповідальніший етап року для всіх комунальників – у Рівному відбувався складно. З боку компанії було виконано комплекс підготовчих заходів (ремонти елеваторних вузлів, запірної арматури, аварійних ділянок трубопроводів тощо), щоб підготувати будинки до подачі теплоносія. З третього листопада розпочався опалювальний сезон, фахівці керуючої компанії "Будсервіс" підключили до системи центрального опалення будинки, що знаходяться в її управлінні, проте налагоджувальні роботи ще тривають. Через періодичні обстріли об'єктів енергетичної інфраструктури застосовуються відключення електропостачання – фактично після кожного треба налагоджувати роботу системи заново. Через аварійні відключення електроенергії збільшилася кількість заявок з питань теплопостачання: постійні заповітрення системи та відсутність опалення в будинках. Слюсарі-сантехніки докладають максимум зусиль, аби усунути ці проблеми.
За статтею тарифу “прибирання прибудинкової території” компанія надавала послуги з клінінгу з періодичністю, визначеною у договорі. Також у залежності від пори року проводилися сезонні роботи: у зимовий період – оброблення протиожеледною сумішшю та розчищення снігу, влітку – покоси трави та карантинних бур’янів, облаштування дитячих майданчиків, ремонти лавок, восени – прибирання опалого листя. Всього в управлінні компанії “Будсервіс” перебуває близько 7,72 га прибудинкової території, яка підлягає обслуговуванню
Компанія вдячна всім клієнтам, які оплачують послугу з управління повністю або частково. На початку року, коли всі ще не отямилися від шоку початку війни, платежі відчутно знизилися. Проте через деякий час рівень оплат нормалізувався, що вкрай важливо для функціонування компанії. Кожна сплачена платіжка – це підтримка в першу чергу будинків мешканців, гарантія термінового виїзду аварійної служби та своєчасного проведення технічного обслуговування мереж.
Керуюча компанія "Будсервіс" продовжує працювати та забезпечує рівнян життєво необхідними послугами, навіть попри можливі ризики. Працюємо й далі на своєму фронті, тримаємося та віримо в Перемогу.
Довідково:
Подати заявку, в тому числі аварійну, отримати консультацію можна за номером цілодобового колл-центру “Будсервіс” у Рівному 067 400 64 75.
Також прийом клієнтів здійснюється у Центрі обслуговування клієнтів за адресою: вул.Вербова, 20. Графік роботи 8.00 - 17.00. Менеджери компанії обов'язково проконсультують та допоможуть у вирішенні питань клієнтів.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Спецтема
Оголошення
19:52, 3 листопада
3
11:32, 28 січня 2022 р.
233
11:13, Вчора
live comments feed...