• Головна
  • Основні питання, які хвилюють українців про Е-паспорти
14:00, 11 вересня
Надійне джерело

Основні питання, які хвилюють українців про Е-паспорти

Основні питання, які хвилюють українців про Е-паспорти

Цифрові копії біометричних паспортів у застосунку Дія  мають наразі однакову юридичну силу з їх фізичними аналогами - пластиковою ID-карткою та паперовим закордонним паспортом (ЗП)*

Відтак, власники ID-картки та ЗП, зареєструвавшись на порталі #Дія, мають змогу особисто переконатися: коли паспорт завжди з тобою - це новий рівень зручності та комфорту.

Тож сьогодні у добірці #важливо_знати  відповідаємо на поширені запитання щодо використання е-паспорта.

Цифровий паспорт – це обов’язково?

Е-паспорти формуються виключно за бажанням особи, на ім'я якої оформлено паспорт у формі ID-картки або закордонний біометричний паспорт. Обидва е-паспорти генеруються  БЕЗОПЛАТНО і в них, окрім основної, міститься додаткова інформація - про місце проживання та код платника податків.

У яких випадках можна користуватися е-паспортом?

Цифровий паспорт у Дії може пред'являтися на території України в багатьох випадках, коли потрібно  посвідчити особу та/або підтвердити громадянство України. Це, наприклад:

▪️ подорожі залізницею або літаком у межах України;

▪️ медичне обслуговування;

▪️ здійснення банківських операцій;

▪️ отримання адміністративних, готельних, телекомунікаційних, бібліотечних, поштових послуг;

▪️ підтвердження особи на запит поліції та правоохоронних органів

▪️ придбання окремих товарів у магазині, коли покупцеві треба підтвердити свій вік.

Чи є обмеження у пред’явленні цифрових паспортів?

Такі обмеження справді є, але їх зовсім небагато. До них належать:

       1) перетинання державного кордону України, крім випадків необхідності підтвердження особи громадянина України при в’їзді в Україну;

       2) в’їзд на тимчасово окуповану територію України та виїзд з неї;

       3) в’їзд, перебування, проживання або пересування у межах прикордонної смуги, вихід у територіальне море та внутрішні води України.

Чи приймає Міграційна служба е-паспорти для оформлення документів?

Міграційна служба чітко дотримується чинного законодавства. Тому всі територіальні органи й підрозділи ДМС отримали необхідні роз’яснення та приймають електронні копії ID-картки для:

1)оформлення закордонного паспорта;

2)видачі за заявою особи довідки про внесення відомостей до Єдиного державного демографічного реєстру (так званого «витягу з Реєстру»).

Просимо звернути увагу, що:

- вимога надати фізичний аналог паспорта-картки можлива у разі, якщо виявлено розбіжності між інформацією про особу, зчитаною зі смартфона, та відомостями, внесеними до ЄДДР;

- для обміну ID-картки (крім випадків втрати або викрадення) необхідно пред’явити саме фізичний паспорт-картку, оскільки в подальшому такий паспорт підлягає анулюванню та знищенню в установленому порядку.

Нагадаємо, що застосунок #Дія безкоштовно завантажується в App Store та Play Market, а  ідентифікація користувачів здійснюється за допомогою технології BankID або NFC (прикласти ID-картку до телефона із NFC-модулем).

Цифрові документи – це надійно, зручно і безпечно. Долучайтеся!

_______

* 23 серпня 2021 року набула чинності стаття 14-1 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» № 5492-VI від 20.11.2012

Державна міграційна служба України 

Читайте нас в Телеграмі: https://t.me/Rivne0362ua

Підписуйтеся на нашу сторінку у фейсбуці: https://www.facebook.com

Дивіться нас на ютубі: https://www.youtube.com/channel/UCMcbfjjGSvhpssVwcClRmSQ

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#е-паспорт #Дія #новини Рівного
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Оголошення
live comments feed...