• Головна
  • Коштував більше 20 тисяч: у Рівному місцеві жителі поскаржилися Держпродспоживслужбі на бракований телефон
11:30, 6 липня
Надійне джерело

Коштував більше 20 тисяч: у Рівному місцеві жителі поскаржилися Держпродспоживслужбі на бракований телефон

Коштував більше 20 тисяч: у Рівному місцеві жителі поскаржилися Держпродспоживслужбі на бракований телефон

На адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області надійшла скарга споживача в якій зазначалося про придбання неякісного мобільного телефону за ціною 21,30 тис грн. Впродовж гарантійного терміну мобільний телефон втратив свої споживчі властивості (не виконувалися окремі функції, передбачені технічною документацією до продукції).

З метою об’єктивного та всебічного розгляду звернення спеціалістами управління захисту споживачів на адресу продавця було надіслано лист, щодо надання пояснень за фактами, викладеними у зверненні споживача.

Суб’єктом господарювання надано письмову інформацію, у якій зазначається, що споживачу повернуто кошти за неякісний мобільний телефон у сумі 21,30 тис. грн. До матеріалів справи долучено також письмове підтвердження від споживача, щодо відсутності претензій до продавця. Таким чином, заява споживача вирішилась позитивно, на його користь.

У Держпродспоживслужбі наголошують, якщо ваші права, як споживача передбачені Законом України «Про захист прав споживачів» порушені, Ви маєте право звернутися до Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області за адресою м. Рівне, вул. Поповича, 65А (зупинка громадського транспорту «Боярка», телефон: 62-85-72, 63-15-55.

Споживач може звернутися із скаргою безпосередньо або направивши її поштою, виклавши суть справи та додавши копії підтверджуючих документів. Після розгляду скарги споживача органом у сфері захисту прав споживачів проводиться перевірка обставин справи і, у разі їх підтвердження, – порушники притягуються до відповідальності.

Окрім того, свої права споживачі можуть захистити і в судовому порядку. При задоволенні вимог споживача суд одночасно вирішує питання щодо відшкодування моральної шкоди. У цьому випадку споживачі за своїм вибором подають позови до суду за місцем свого проживання або за місцезнаходженням відповідача.

Читайте нас в Телеграмі: https://t.me/Rivne0362ua

Підписуйтеся на нашу сторінку у фейсбуці: https://www.facebook.com

Дивіться нас на ютубі: https://www.youtube.com/channel/UCMcbfjjGSvhpssVwcClRmSQ

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#новини #Рівне #новини Рівного #новини Рівненщини #телефон #брак #Держпродспоживслужба
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Оголошення
live comments feed...