• Головна
  • Актуальність використання поштових скриньок для реклами
Реклама
13:30, 5 квітня 2021 р.
Надійне джерело

Актуальність використання поштових скриньок для реклами

Реклама
Актуальність використання поштових скриньок для реклами

Компанія «Інформ-бюро» орієнтується на передові західноєвропейські та

північноамериканські маркетингові дослідження, які доводять, що

розповсюдження рекламних матеріалів у поштові скриньки забезпечує

більше 50% успіху рекламної кампанії і у великій кількості випадків клієнт

скористається запропонованим товаром чи послугою.

Розміщення листівок у поштові скриньки являється одним з найбільш

виправданих способів привабити клієнта, або інформувати потенційну

аудиторію про товари і послуги. Кожна друга сім’я з тих, що отримали

рекламний проспект ознайомлюється з інформацією або запам’ятовує бренд.

Реклама на радіо, телебаченні та в ЗМІ відходить на другий план по

ефективності. Через перенасиченість інформацією ефірного простору ваше

повідомлення не завжди знайде свого користувача і швидко зітреться з

пам’яті. А ціна (бюджет) такої реклами є досить великим і часто не по силам

малому й середньому бізнесу.

Чому доставка листівок у скриньки має більшу перевагу?

Ця реклама опрацьовується, як правило, вдома. В спокійній обстановці клієнт

розглядає матеріал і ділиться інформацією з рідними, сусідами, колегами по

роботі.

Досить часто візитки, флаєри зберігаються вдома і вступають в дію, коли

споживачу настає потреба в товарі чи послузі.

Чому варто обрати співпрацю з «Інформ-бюро»

1. Досвід нашої роботи у сфері дірект-маркетингу (розповсюдження

реклами до поштових скриньок споживача) становить 10 років.

2. Маємо власну команду кур’єрів-промоутерів, яка здійснює повне

рознесення ваших рекламних матеріалів на обраній території чи

житловому масиві.

3. Планування кампанії і вибір тарифного пакету відповідно до вашого

бюджету. Мінімальне замовлення при цьому становить 5000 листівок.

4. 100% покриття всього міста Рівне, жилих масивів, приватних секторів,

багатоповерхівок.

5. Повний контроль надання послуг на всіх етапах. Наші супервізори

надають фотозвітність клієнту, повну базу рознесення, акти виконаних

робіт та інші матеріали, які допомагають відслідкувати ефективність

роботи, в електронному та письмовому варіантах.

Ми допомагаємо зробити ваш бренд впізнаванішим, а бізнес –

ефективнішим.

Надані нами інструменти дозволяють швидко, доступно і якісно інформувати

клієнтів про акції та підтримувати інтерес до торгової марки.

Працюючи по договору, офіційно оформленим підприємством, пропонуємо

різний формат оплати послуг. Маючі офіційні коди будинків, надані міськими

органами самоврядування, команда «Інформ-бюро» робить повне охоплення

ввіреної території.

Ваш макет, проспект, купон на знижку гарантовано потрапить до рук

потенційного клієнта.

Кому актуальні і необхідні наші послуги

 Магазинам, супермаркетам, торговим точкам;

 Компаніям з надання побутових послуг населенню;

 Банківським, кредитним, страховим, рієлторським фірмам;

 Громадським організаціям та структурам і підрозділам місцевих

органів влади;

 Салонам, перукарням, шоурумам б’юті-індустрії;

 Агентствам з працевлаштування та HR-сектору.

Свою рекламу нам довірили такі компанії як «Дата Груп», «Воля», «Київстар»,

торгові мережі міста та багато інших брендів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Інформ бюро #реклама #реклама в пошті #Рівне
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...