• Головна
  • Пасажири Укрзалізниці у 2020 році 66 % квитків придбали онлайн
12:30, 23 січня 2021 р.
Надійне джерело

Пасажири Укрзалізниці у 2020 році 66 % квитків придбали онлайн

Пасажири Укрзалізниці у 2020 році 66 % квитків придбали онлайн

Онлайн послуги зручні та популярні серед клієнтів Укрзалізниці. Так, у 2020 році 12,9 млн залізничних квитків або 66 % від загальної кількості реалізованих проїзних документів пасажири придбали через Інтернет.  

 Загалом минулого року Укрзалізниця реалізувала понад 19 млн квитків, з яких 3 

млн проїзних документів пасажири повернули. На цей показник вплинули карантинні обмеження в березні-травні 2020 року й подальше введення «червоних зон» з червня 2020 року та, як наслідок, відміна залізничного сполучення. 

Серед переваг, які спонукають пасажирів купувати квитки через Інтернет, — зручний сервіс, найактуальніша інформація щодо наявності місць у поїздах та вартості проїзду. Також на сайті можна оформити пільгові квитки. 

Укрзалізниця активно працює над розширенням переліку цифрових послуг у 

пасажирському сегменті перевезень. Так, 12 січня 2021 року в співпраці з Visa та 

Middleware компанія запустила  перший    власний    чат-бот' у Viber та Telegram з функціями.продажу квитків, замовлення харчування під час поїздки, відображення розкладу руху, повернення придбаних квитків, інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін. 

Вже за першу добу роботи чат-ботом скористались 17 тис. клієнтів.  

Нагадаємо, Укрзалізниця у 2020 році перевезла понад 16 млн пасажирів у 

далекому сполученні.

Читайте нас в Телеграмі: https://t.me/Rivne0362ua

Підписуйтеся на нашу сторінку у фейсбуці: https://www.facebook.com

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#новини #новини Рівного #Рівне #новини Рівненщини #Кабмін #укрзалізниця #онлайн #продаж #квитки
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...