12:30, 23 січня 2021 р.
Надійне джерело
Пасажири Укрзалізниці у 2020 році 66 % квитків придбали онлайн
Онлайн послуги зручні та популярні серед клієнтів Укрзалізниці. Так, у 2020 році 12,9 млн залізничних квитків або 66 % від загальної кількості реалізованих проїзних документів пасажири придбали через Інтернет.
Загалом минулого року Укрзалізниця реалізувала понад 19 млн квитків, з яких 3
млн проїзних документів пасажири повернули. На цей показник вплинули карантинні обмеження в березні-травні 2020 року й подальше введення «червоних зон» з червня 2020 року та, як наслідок, відміна залізничного сполучення.
Серед переваг, які спонукають пасажирів купувати квитки через Інтернет, — зручний сервіс, найактуальніша інформація щодо наявності місць у поїздах та вартості проїзду. Також на сайті можна оформити пільгові квитки.
Укрзалізниця активно працює над розширенням переліку цифрових послуг у
пасажирському сегменті перевезень. Так, 12 січня 2021 року в співпраці з Visa та
Middleware компанія запустила перший власний чат-бот' у Viber та Telegram з функціями.продажу квитків, замовлення харчування під час поїздки, відображення розкладу руху, повернення придбаних квитків, інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін.
Вже за першу добу роботи чат-ботом скористались 17 тис. клієнтів.
Нагадаємо, Укрзалізниця у 2020 році перевезла понад 16 млн пасажирів у
далекому сполученні.
Читайте нас в Телеграмі: https://t.me/Rivne0362ua
Підписуйтеся на нашу сторінку у фейсбуці: https://www.facebook.com
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
live comments feed...