• Головна
  • За першу добу роботи чат-боту Укрзалізниці ним скористались 17 тис. клієнтів
13:41, 13 січня 2021 р.
Надійне джерело

За першу добу роботи чат-боту Укрзалізниці ним скористались 17 тис. клієнтів

За першу добу роботи чат-боту Укрзалізниці ним скористались 17 тис. клієнтів

За першу добу роботи чат-ботом Укрзалізниці у Viber та Telegram, з функцією продажу квитків, ним скористалися 17 тис. клієнтів компанії. Перший квиток за допомогою нового сервісу було придбано за маршрутом Київ – Вінниця. Укрзалізниця 5000-ного користувача чат-боту відзначила приємним сюрпризом. Він отримав два квитки на поїзд класу СВ чи І-го класу поїзда Інтерсіті+ у будь-який куточок України, які зможе використати протягом найближчих 6 місяців. Нагадаємо що Укрзалізниця в співпраці з Visa та Middleware 12 січня запустила перший власний чат-бот у Viber та Telegram з функціями прямого продажу квитків, замовлення харчування під час поїздки, відображення розкладу руху, повернення придбаних квитків, інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін. Оплата за квитки може бути здійснена безпосередньо у боті без «редіректу», для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.

Читайте нас в Телеграмі: https://t.me/Rivne0362ua

Підписуйтеся на нашу сторінку у фейсбуці: https://www.facebook.com

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#новини #новини Рівного #Рівне #новини Рівненщини #Укрзалізниця #чат-бот продаж квитків
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Оголошення
live comments feed...