За першу добу роботи чат-боту Укрзалізниці ним скористались 17 тис. клієнтів

За першу добу роботи чат-боту Укрзалізниці ним скористались 17 тис. клієнтів , Аліна Будафенко

За першу добу роботи чат-ботом Укрзалізниці у Viber та Telegram, з функцією продажу квитків, ним скористалися 17 тис. клієнтів компанії. Перший квиток за допомогою нового сервісу було придбано за маршрутом Київ – Вінниця. Укрзалізниця 5000-ного користувача чат-боту відзначила приємним сюрпризом. Він отримав два квитки на поїзд класу СВ чи І-го класу поїзда Інтерсіті+ у будь-який куточок України, які зможе використати протягом найближчих 6 місяців. Нагадаємо що Укрзалізниця в співпраці з Visa та Middleware 12 січня запустила перший власний чат-бот у Viber та Telegram з функціями прямого продажу квитків, замовлення харчування під час поїздки, відображення розкладу руху, повернення придбаних квитків, інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін. Оплата за квитки може бути здійснена безпосередньо у боті без «редіректу», для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.

Читайте нас в Телеграмі: https://t.me/Rivne0362ua

Підписуйтеся на нашу сторінку у фейсбуці: https://www.facebook.com

новини новини Рівного Рівне новини Рівненщини Укрзалізниця чат-бот продаж квитків
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі