• Головна
  • Як слухали радіо у світі під час пандемії COVID-19?
12:30, 21 червня 2020 р.

Як слухали радіо у світі під час пандемії COVID-19?

Як слухали радіо у світі під час пандемії COVID-19?

Радіо під час пандемії COVID-19 продемонструвало свою надійність, швидкість та гнучкість. Світова статистика свідчить про те, що радіо у карантинні часи стало популярним вибором для споживачів, які хочуть бути поінформованими, а також відчувати зв’язок зі світом. Сайт Radiodays Europe опублікував звіт про радіослухання у світі під час COVID-19.

У Великобританії, за даними Radiocentre, на 38% зросла кількість радіослухачів комерційних радіостанцій. Внаслідок карантинних заходів під час пандемії COVID-19 час слухання радіо зріс на 1 годину 45 хвилин за день, оскільки англійці більше часу почали проводити удома. На 18% зросло прослуховування у ВВС, а в Global та Bauer - на 15%.

В Америці працівники, які працювали дистанційно, слухали радіо так само, як і ті, які були в офісі, – дивовижні 95%. 83% радіослухачів стверджують, що вони слухали так само або ж більше традиційного радіо під час пандемії.

В Австралії час радіослухання збільшився на 1 годину 46 хвилин на тиждень, якщо порівнювати з докарантинним часом. Окрім того, 72% австралійців стверджують, що слухали радіо так само або більше під час пандемії.

В Індії радіо слухає 51 мільйон людей. Радіослухання  вдома зросло на 22% (з 64% до 86%). Час радіослухання під час карантину збільшився на 23% , тобто на 2 години та 36 хвилин щоденно, поступившись лише телебаченню.

У Південній Африці NAB провів опитування щодо прослуховування радіо.  36% респондентів повідомили, що почали більше слухати радіо під час карантину.

В Італії до карантину слухали радіо 81% слухачів, під час карантину їхня кількість зросла на 2, 4%.

В Іспанії до карантину слухали радіо від 15 хвилин до 2 годин в день. Під час карантину - від 30 хвилин до 3 годин. Особливістю радіослухання в Іспанії є те, що раніше  іспанці слухали радіо наодинці, а тепер – у компанії.

Радіо залишилося для слухачів надійним джерелом інформації, яке одночасно може і розвивати, і розважати, і єднати. Під час пандемії COVID-19 довіра та інтерес до радіо, як показує статистика у світі, лише зросли.

Партнером популярних радіостанцій в Рівному є рекламна група " Радіо Дім".

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#радіо Дім #Рівне
Високі оцінки користувачів за Стиль викладу
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...