• Головна
  • Global Spine Congress проведе віртуальне навчання для 100 хірургів
Новини компаній
15:00, 17 березня 2020 р.

Global Spine Congress проведе віртуальне навчання для 100 хірургів

Новини компаній
Global Spine Congress проведе віртуальне навчання для 100 хірургів, фото-1

У Ріо-де-Жанейро, Бразилія, планується проведення щорічного Конгресу Global Spine Congress (GSC) – одного з найбільших у світі заходів для хірургів-ортопедів, що спеціалізуються на проблемах хребта. У рамках триденного заходу фахівці з ортопедичної хірургії Precision OS проведуть унікальний навчальний курс віртуальної реальності (VR) за участю 100 хірургів-ортопедів з усього світу.

Precision OS Technology

Канадська компанія Precision OS Technology є розробником освітньої ортопедично-хірургічної програми з використанням віртуальної реальності та програмного забезпечення для оперативного планування.

Ефективність такого навчання підтверджена клінічними дослідженнями, результати якого були опубліковані в американському журналі «Bone and Joint Surgery-American».

Освітні модулі Precision OS з гарнітурою Oculus Quest призначені для того, щоб допомогти користувачеві швидше освоїти концепції, а курс під час GSC ідеально підходить для демонстрації того, як працює VR-навчання без наочних посібників.

Віртуальна реальність забезпечує неперевершений рівень контекстного навчання шляхом поліпшення розуміння, технічних навичок й хірургічної впевненості.

«Передові імерсійні технології дозволяють нам переосмислити всю освітню парадигму, яка існувала протягом останніх кількох сотень років. Мати можливість забезпечити такий високий рівень освіти для хірургів з усього світу є великою честю для нас. Ця модель навчання кидає виклик традиційній освіті. Ми використовуємо віртуальну реальність максимально, щоб дійсно керувати навчанням на основі компетенції та візуалізації процесів», – розповідає виконавчий директор Precision OS Гоел.

Навчальні модулі віртуальної реальності, розроблені на платформі Unreal Engine від Precision OS, дозволяють користувачеві швидше вивчати концепції, забезпечуючи підвищення ефективності на 570% в порівнянні з традиційними методами навчання, а також на 150% підвищують технічні навички та прийняття рішень в операційній.

«При створенні нашої платформи для навчання хірургів ми дуже ретельно продумали, як поліпшити результати лікування пацієнтів», – сказав д-р Денні Гоел, хірург ортопед-артролог, головний виконавчий директор Precision OS.

Мабуть, саме в хірургії технології ВР знаходять найширше застосування. Воно й зрозуміло – важко знайти іншу галузь медицини, в якій візуалізація та зворотний зв'язок на дії лікаря грає таку важливу роль.

Як і в будь-якій іншій професії, в хірургії, у тому числі й в ортопедичній хірургії, майстерність напрацьовується з досвідом. Ніякі манекени не зрівняються за ступенем правдоподібності з якісно виконаним віртуальним тренажером. А при навчанні в анатомічці далеко не завжди «робочий матеріал» реагує на помилки студентів так само, як жива людина, наприклад, якщо буде випадково зачеплено кровоносну судину. А віртуальні тренажери не страждають від нестачі зразків та віртуальних тіл. Наприклад, в Стенфордському університеті розробляються й застосовуються програмно-апаратні комплекси з високим ступенем деталізації різних органів та частин тіла людини, що забезпечують тактильний зворотний зв'язок. Це дозволяє хірургу при навчанні орієнтуватися в ситуації не тільки візуально, але й тактильно.

Як віртуальна реальність знижує сильний біль

Наприкінці серпня 2019 року дослідники з Каліфорнії показали, як технології віртуальної реальності можуть забезпечити безконтактний спосіб полегшення болю у стаціонарних та амбулаторних пацієнтів з хронічним больовим синдромом.

Віртуальна реальність вже використовується в медичних установах: її застосовують, щоб зняти занепокоєння, відвернути пацієнтів під час хірургічної обробки ран та зменшити біль під час фізіотерапії в опікових пацієнтів. Вивчаючи болезаспокійливий ефект віртуальної реальності, вчені з Медичного центру Cedars-Sinai в Лос-Анджелесі провели рандомізоване дослідження, в якому 120 пацієнтів з помірним або вираженим больовим синдромом були розподілені на дві групи. Одна з них отримала бібліотеку віртуальної реальності на гарнітурі Samsung Gear VR, а інша група налаштувала телевізори на оздоровчий канал, який включав «легкі» програми з екскурсіями та читанням віршів.

Учасникам було запропоновано використовувати обладнання VR або дивитися телевізор протягом трьох десятихвилинних сеансів на добу два дні поспіль. Пацієнти оцінювали вираженість больового синдрому за шкалою від 1 до 10 до та після сеансів. Дослідження показало, що VR значно краще знижує біль, ніж телевізор. Найбільшу користь від лікування отримали пацієнти з найбільш вираженим болем, що потенційно дозволить використовувати віртуальну реальність для зниження доз опіоїдних препаратів, вважають дослідники.

Механізм болезаспокійливого ефекту віртуальної реальності поки неясний. Найпопулярнішим сучасним поясненням є гіпотеза про те, що багатий, захопливий досвід віртуальної реальності пригнічує сприйняття мозком больових відчуттів, обмежуючи обробку сигналів болю з інших частин тіла.

Використання для лікування деменції

На початку липня 2019 року Британсько-Гамбійський стартап VR Revival запропонував інтерактивну та персоналізовану платформу віртуальної реальності, яка повинна допомогти людям з деменцією. Довгострокова мета проекту – поліпшити якість життя як пацієнтів, так і тим, хто доглядає за ними, а також підвищити інформованість населення Африки про цей стан. За останніми даними Міжнародної організації по боротьбі з хворобою Альцгеймера, до середини липня 2019 року в Африці близько 4 млн людей живуть з деменцією. Це невиліковний стан, який впливає на розумові здібності людей, в тому числі на пам'ять. Однак в країнах Африки, особливо в регіонах, віддалених від технологічних центрів, мало хто знає про це захворювання, й догляд за пацієнтами найчастіше здійснюється вдома людьми, що не мають належної освіти, що знижує якість життя всіх залучених до цього процесу. Засновник VR Revival Мансата Куранг бажає допомогти пацієнтам з деменцією, для чого пропонує використовувати віртуальну реальність. За допомогою VR-гарнітури та масштабної бібліотеки зображень та відео вона має намір надати пацієнтам персоналізовану платформу для соціального спілкування та пожвавлення щасливих спогадів. Опікуни можуть завантажити додаток з магазину, підключитися до Google Cardboard або VR-гарнітури та надати пацієнту можливість повністю зануритися у незвіданий або, навпаки, давно знайомий, але зараз недоступний світ.

Крім медицини та хірургії в цілому, VR-технології виявилися дуже корисними в будь-якому бізнесі. Великі компанії, такі як Google, Facebook, PokerStars, Biocad, Marriott, Absolut, вкладають величезні кошти в технології VR, щоб їх бізнес працював безперебійно. Нагадаємо, що в 2018 році Precision OS завершила цикл фінансування серії A, забезпечивши $ 2,3 млн інвестицій у свою хірургічну платформу. Через складність хірургічного навчання, в цьому VR-просторі не так багато компаній з Fundamental VR, тому дуже важливо, що з’явився ще один помітний фахівець.

Далі буде

Нікого вже не дивують віртуальні тури по кращих музеях світу, віртуальні подорожі по містах та країнах, віртуальний макіяж та віртуальні приміряльні. Віртуальна реальність вривається до нашого життя, дивуючи й залучаючи своїми можливостями та відкриттями. І світ завмер в очікуванні: а що ж буде далі? А далі буде...

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...