• Головна
  • Жителям Рівненщини на замітку: як діяти, коли замовлення не відповідає зображенню в меню?
18:37, 1 червня 2019 р.
Надійне джерело

Жителям Рівненщини на замітку: як діяти, коли замовлення не відповідає зображенню в меню?

Жителям Рівненщини на замітку: як діяти, коли замовлення не відповідає зображенню в меню?

У межах проєкту «Я МАЮ ПРАВО!» розповідається про те, як захистити свої права у випадку, коли замовлення не відповідає зображенню в меню.

Якщо в закладі харчування вам принесли замовлення:

яке за зовнішнім виглядом не відповідає зображеному в меню (крім випадків, якщо продавець зазначає про можливі відмінності у зовнішньому вигляді),

в якому наявні інгредієнти, не вказані в меню, що містить сторонні предмети,

яке явно не придатне для споживання (зіпсоване, несвіже),

з суттєвим запізненням (якщо офіціант заздалегідь запевнив, що страву принесуть протягом конкретного часу).

Ви можете: не сплачувати за замовлену страву і вимагати безкоштовно замінити її на іншу.

Якщо адміністрація закладу відмовляється безкоштовно замінити страву:

– Оплатіть страву та зафіксуйте докази порушення ваших прав: сфотографуйте страву, зображення в меню, збережіть чек.

– Зверніться із заявою про порушення своїх прав до територіальних органів Держпродспоживслужби України або до суду за місцем проживання.

Корисна інформація:

Цілодобова гаряча лінія Держпродспоживслужби: (044) 364-77-80.

Адреси (телефони) територіальних органів Держпродспоживслужби www.consumer.gov.ua.

Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги: 0 800 213 103.

ГТУ юстиції в Рівненській області

Читайте нас в Телеграмі: https://t.me/Rivne0362ua

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Я МАЮ ПРАВО #меню #споживач #замовлення #харчування
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...