Дозвілля з колегами: як його проводять в українських компаніях

Спільно проведене з колегами дозвілля може стати хорошим інструментом для побудови дружніх стосунків і формування комфортної робочої атмосфери в колективі. А це може вплинути на поліпшення бізнес-процесів у компанії. Спеціалісти Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна в новому опитуванні вивчали, яким чином проводять вільний час співробітники українських компаній.

Результати опитування показали, що тільки 36% респондентів проводять свій вільний час разом з колегами. Решта ж вважають за краще розмежовувати роботу й особисте життя.

C:\Users\k.krivoruchenko\Desktop\robochi\тексти\на вичитку\атмосфера в колективі\3 дозвілля\дозвілля укр (1).png

Серед тих, хто проводить дозвілля з колегами, найпоширенішим заняттям є походи в кафе, бари, ресторани (91%). Третина ходять у кіно, чверть – беруть участь у квестах. 20% опитаних подорожують разом з колегами. Менш поширеними є такі активності, як участь у марафонах і походи. Серед інших варіантів спільного дозвілля називали походи в театр, боулінг, на пікнік.

C:\Users\k.krivoruchenko\Desktop\robochi\тексти\на вичитку\атмосфера в колективі\3 дозвілля\дозвілля укр (2).png

Трохи по-іншому формати спільного проведення часу вибудовуються при визначенні найефективнішого дозвілля для встановлення дружніх стосунків з колегами. У ТОП-3 увійшли – спільні подорожі, походи в кафе, бари, ресторани й участь у квестах. При цьому пальму першості розділили перші два – їх відзначили по 47% респондентів. 43% опитаних вважають ефективною участь у квестах. А ось 35% учасників опитування зазначили туристичні походи як вдалий спосіб побудови дружніх стосунків у колективі. Участь у марафонах і походи в кіно були менш популярними – по 14% і 13% відповідно. При цьому 12% респондентів вибрали варіант відповіді «жодне» на питання про ефективні варіанти дозвілля для формування дружніх відносин в колективі. Серед інших варіантів дозвілля називали ігри, тімбілдинг, корпоративи та пікніки.

C:\Users\k.krivoruchenko\Desktop\robochi\тексти\на вичитку\атмосфера в колективі\3 дозвілля\дозвілля укр (3).png

Таким чином, найефективнішими для формування дружніх стосунків у колективі учасники опитування вважають ті активності, які мають на увазі спілкування і згуртування колективу. Але водночас не всі з них поширені в українських компаніях. Спільні подорожі зайняли одну з провідних позицій як інструмент для згуртування колективу. Зрозуміло, що таке спільне дозвілля передбачає чималу підготовчу роботу з планування та організації поїздки. Водночас відвідування кафе/барів/ресторанів теж було відзначено респондентами як вдалий спосіб для встановлення дружніх стосунків у колективі. І його трохи простіше реалізувати. Проте не варто обмежуватися тільки доступними в плані організації активностями. Адже результат від спільного дозвілля може бути значно більшим на перспективу, ніж витрачені на його реалізацію ресурси.

Міжнародний кадровий портал hh.ua
дозвілля колеги статистика
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі

Відповідальний за розділ
Інна Тунєва
Телефон: 067-363-70-80