• Головна
  • Зовнішня реклама у Рівному не подорожчає, бо рекламісти самі куплять газові плити для малозабезпечених
10:31, 22 серпня 2012 р.

Зовнішня реклама у Рівному не подорожчає, бо рекламісти самі куплять газові плити для малозабезпечених

Аби не втратити своїх клієнтів через подорожчання рекламних послуг, рівненські рекламісти погодились купити за власні кошти газове обладнання для людей, які стоять у відповідній черзі.

Відповідно до загальноміської програми, право на безкоштовну заміну газового обладнання мають ветерани Великої Вітчизняної війни, інваліди та малозабезпечі. Проте, за словами міського голови Рівного Володимира Хомка, коштів на виконання Програми бракує. Аби поповнити міську скарбницю та отримати необхідні кошти, керівник міста минулого місяця вирішив підняти ціни на зовнішню рекламу. Така ідея рекламістам Рівненщини не сподобалась, адже ставила під удар їхній бізнес.

Міська влада та представники рекламного бізнесу таки знайшли вихід із ситуації - рекламісти погодились самі оплатити купівлю газового обладнання без підвищення цін на їхні послуги.

Про прийняття відповідного рішення повідомили вчора, 21 серпня під час засідання Рівненського міськвиконкому.

- Рекламісти Рівненщини дослухались до слів міського голови і проаналізували питання стану черги на заміну газового обладнання, - говорить керівник "Асоціації рекламістів Рівненщини" Лілія Кректун. - Цього року міська влада вже закрила цю чергу. Ми хочемо за допомогою наших коштів закрили чергу попереднього року. До цієї черги відносяться 86 ветеранів війни та багатодітні сім`ї. На суму 90 тисяч впродовж трьох місяців, на які припадає період агітаційної кампанії, рекламісти купуватимуть газове обладнання. Тобто на 30 тисяч гривень щомісяця. Таким чином закриємо чергу і на наступний рік.

Як зазначив Володимир Хомко, за останні кілька років вартість зовнішньої реклами у Рівному зросла приблизно втричі. Цього року за неї вже отримали майже два мільйони гривень.

- Один мільйон 966 тисяч гривень зібрали цього року у Рівному за розміщення зовнішньої реклами. Із них у казну надійшов один мільйон 873 тисячі. Проте до трьох мільйонів цього року не дотягнемо, - повідомив начальник управління житлово-комунального господарства Іван Гема.

Члени виконкому також прийняли рішення обліковуватись навіть найменші рекламні конструкції, зокрема кабіни таксофонів, на яких розміщено рекламу. Це дасть змогу отримати додаткові надходження до бюджету Рівного.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення