12:32, 8 вересня 2017 р.
Які із сучасних інструментів спілкування використовують українці під час роботи?
Спілкування є важливою складовою робочого процесу. Комунікація відбувається з клієнтами, колегами, партнерами тощо. Сучасні технічні засоби і програмне забезпечення пропонують безліч варіантів того, у якому форматі це можна реалізувати. Наприклад, ділове листування, переписка в месенджерах, онлайн-наради і т. д. У своєму новому опитуванні спеціалісти Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна дізналися, які саме сучасні інструменти спілкування використовують українці під час роботи.
Більшість робочого спілкування сьогодні здійснюється за допомогою різних онлайн-інструментів, зокрема листування. Коли ви приходите працювати в компанію, для вас створюють офіційну пошту, якою ви користуєтеся у процесі роботи з колегами, клієнтами, партнерами тощо. З одного боку, це робиться для того, щоб захистити ділову переписку, а з іншого – з метою оптимізації процесу вашої інтеграції в комунікативні потоки організації. Адже вам таким чином надається доступ до контактних даних інших співробітників через адресну книгу та ін. Також офіційна пошта є елементом іміджу і для вас, і для компанії.
Сьогодні є чимало сервісів, які дають змогу прив’язати робочу пошту до особистої – на випадок, якщо ви працюєте, наприклад, за межами офісу. У зв’язку із цим часові рамки робочого спілкування зміщуються, а деколи можуть розмиватися взагалі. І, як свідчать результати опитування, більша частина респондентів (77%) не прив’язують робочу пошту до особистої.
Ще одним із оперативних способів спілкування під час робочого процесу є різноманітні месенджери. Це може бути зручно, якщо над вирішенням задачі працюють представники різних департаментів або співробітники з різних регіонів. Так, 79% опитаних сказали, що використовують месенджери у діловому спілкуванні. Водночас деякі з них застосовуються не тільки в роботі, а й за її межами.
Так, в ТОП-3 месенджерів, які учасники опитування використовують для вирішення робочих питань, увійшли Skype, Viber та Facebook Messenger – 75%, 57% та 25% відповідно. Однак ці месенджери також використовуються і для приватного спілкування. За допомогою Slack, Telegram та Lync спілкується менша кількість респондентів.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
17:37
Вчора
13:03
Вчора
Оголошення
16:32, 16 січня
16:13, 13 січня
15:26, 17 січня
222
14:01, 23 січня
6
12:43, Вчора
live comments feed...