Спілкування є важливою складовою робочого процесу. Комунікація відбувається з клієнтами, колегами, партнерами тощо. Сучасні технічні засоби і програмне забезпечення пропонують безліч варіантів того, у якому форматі це можна реалізувати. Наприклад, ділове листування, переписка в месенджерах, онлайн-наради і т. д. У своєму новому опитуванні спеціалісти Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна дізналися, які саме сучасні інструменти спілкування використовують українці під час роботи.

Більшість робочого спілкування сьогодні здійснюється за допомогою різних онлайн-інструментів, зокрема листування. Коли ви приходите працювати в компанію, для вас створюють офіційну пошту, якою ви користуєтеся у процесі роботи з колегами, клієнтами, партнерами тощо. З одного боку, це робиться для того, щоб захистити ділову переписку, а з іншого – з метою оптимізації процесу вашої інтеграції в комунікативні потоки організації. Адже вам таким чином надається доступ до контактних даних інших співробітників через адресну книгу та ін. Також офіційна пошта є елементом іміджу і для вас, і для компанії.

Сьогодні є чимало сервісів, які дають змогу прив’язати робочу пошту до особистої – на випадок, якщо ви працюєте, наприклад, за межами офісу. У зв’язку із цим часові рамки робочого спілкування зміщуються, а деколи можуть розмиватися взагалі. І, як свідчать результати опитування, більша частина респондентів (77%) не прив’язують робочу пошту до особистої.

C:\Users\k.krivoruchenko\Desktop\robochi\тексти\на вичитку\інформаційні технології\спілкування\спілкування укр 1.png

Ще одним із оперативних способів спілкування під час робочого процесу є різноманітні месенджери. Це може бути зручно, якщо над вирішенням задачі працюють представники різних департаментів або співробітники з різних регіонів. Так, 79% опитаних сказали, що використовують месенджери у діловому спілкуванні. Водночас деякі з них застосовуються не тільки в роботі, а й за її межами.

C:\Users\k.krivoruchenko\Desktop\robochi\тексти\на вичитку\інформаційні технології\спілкування\спілкування укр 2.png

Так, в ТОП-3 месенджерів, які учасники опитування використовують для вирішення робочих питань, увійшли Skype, Viber та Facebook Messenger – 75%, 57% та 25% відповідно. Однак ці месенджери також використовуються і для приватного спілкування. За допомогою Slack, Telegram та Lync спілкується менша кількість респондентів.

0362.ua

Які із сучасних інструментів спілкування використовують українці під час роботи?

Спілкування є важливою складовою робочого процесу. Комунікація відбувається з клієнтами, колегами, партнерами тощо. Сучасні технічні засоби і програмне забезпечення пропонують безліч варіантів того, у якому форматі це можна реалізувати. Наприклад, ділове листування, переписка в месенджерах, онлайн-наради і т. д. У своєму новому опитуванні спеціалісти Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна дізналися, які саме сучасні інструменти спілкування використовують українці під час роботи.

Більшість робочого спілкування сьогодні здійснюється за допомогою різних онлайн-інструментів, зокрема листування. Коли ви приходите працювати в компанію, для вас створюють офіційну пошту, якою ви користуєтеся у процесі роботи з колегами, клієнтами, партнерами тощо. З одного боку, це робиться для того, щоб захистити ділову переписку, а з іншого – з метою оптимізації процесу вашої інтеграції в комунікативні потоки організації. Адже вам таким чином надається доступ до контактних даних інших співробітників через адресну книгу та ін. Також офіційна пошта є елементом іміджу і для вас, і для компанії.

Сьогодні є чимало сервісів, які дають змогу прив’язати робочу пошту до особистої – на випадок, якщо ви працюєте, наприклад, за межами офісу. У зв’язку із цим часові рамки робочого спілкування зміщуються, а деколи можуть розмиватися взагалі. І, як свідчать результати опитування, більша частина респондентів (77%) не прив’язують робочу пошту до особистої.

C:\Users\k.krivoruchenko\Desktop\robochi\тексти\на вичитку\інформаційні технології\спілкування\спілкування укр 1.png

Ще одним із оперативних способів спілкування під час робочого процесу є різноманітні месенджери. Це може бути зручно, якщо над вирішенням задачі працюють представники різних департаментів або співробітники з різних регіонів. Так, 79% опитаних сказали, що використовують месенджери у діловому спілкуванні. Водночас деякі з них застосовуються не тільки в роботі, а й за її межами.

C:\Users\k.krivoruchenko\Desktop\robochi\тексти\на вичитку\інформаційні технології\спілкування\спілкування укр 2.png

Так, в ТОП-3 месенджерів, які учасники опитування використовують для вирішення робочих питань, увійшли Skype, Viber та Facebook Messenger – 75%, 57% та 25% відповідно. Однак ці месенджери також використовуються і для приватного спілкування. За допомогою Slack, Telegram та Lync спілкується менша кількість респондентів.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати