Укрзалізниця отримала три нові пасажирські вагони з 38 законтрактованих на 2017 рік

Подарунок пасажирам у перший день осені зробили ПАТ «Укрзалізниця» та ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод». Сьогодні, 1 вересня, до Києва прибули перші три нові вдосконалені пасажирські вагони з 38, які за контрактом поставить завод до кінця 2017 року. Їх оглянули в.о. голови правління Євген Кравцов та член правління Сергій Михальчук.

Як зазначив член правління Сергій Михальчук, ці вагони більш досконалі, ніж ті, які цей завод виготовив для Укрзалізниці наприкінці минулого – на початку цього року. З виробником залізничники опрацьовували кожну деталь, враховували побажання пасажирів, проводили чимало зустрічей – усе для того, щоб вагони були сучасні й комфортні для пасажирів. «Ми змінили дев’ять позицій у конструкції вагона. Це далося нелегко, адже завод останніми роками не вдавався до кардинальних змін вагонів. До того ж головний наш акцент був на тому, щоб усі важливі елементи, 70 % обладнання вагона було вітчизняного виробництва, навіть системи кондиціювання повітря, вакуумні туалети, які раніше використовувалися іноземного виробництва. Такі конструктивні особливості – це справді перемога і для нас, і для заводу-виробника», – зауважив Сергій Михальчук.

Цікава новація вдосконалених пасажирських вагонів – сучасний кавовий апарат, який дає пасажирам великий вибір напоїв. Як зазначив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, такого апарату немає в жодному поїзді в європейських країнах чи країнах СНД. За словами члена правління, виробника знайти було складно, адже техніка працюватиме на ходу поїзда.

«Щоб встановити кавові апарати, ми внесли зміни до технічного завдання на виготовлення вагонів, але в них є й інші новації, такі як розетки на рівні верхніх полиць, збільшено кількість розеток у проходах. Окрім того, у кожному купе відчиняються кватирки; вода для чаю нагріватиметься не під час руху поїзда, а буде гаряча вже при посадці. Сподіваємося, пасажири оцінять новий рівень комфорту й відповідно ставитимуться до залізничного майна, щоб нові вагони якомога довше мали привабливий вигляд», – розповів Сергій Михальчук.

За його словами, загалом парк поповнять 27 таких класичних купейних вагонів та ще 11 СВ. «Ці три купейні вагони курсуватимуть у складі поїздів до Ужгорода, Трускавця та Новоолексіївки», – повідомив член правління товариства.

За словами в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, менеджмент компанії продовжить роботу з удосконалення технічного стану рухомого складу та закупівлі нового, зокрема збільшення кількості швидкісних денних поїздів і придбання пасажирських вагонів для нічних поїздів.

«Швидкісні поїзди користуються попитом в Україні – поїздки ними зручні та економлять час, тому спільно з Парламентом та Урядом працюватимемо над реалізацією програми закупівлі їх у 2018 році за державні кошти», - розповів Євген Кравцов. Керівник Укрзалізниці також наголосив на необхідності збільшення фінансування для розвитку сегменту пасажирських перевезень залізничним транспортом.  

Довідка

Пасажирський вагон призначений для перевезення 40 пасажирів зі швидкістю руху до 160 км/годину та може експлуатуватися як на електрифікованих, так і на неелектрифікованих залізницях. Вагон обладнаний кліматичною системою, двома вакуумними туалетами замкнутого типу.

У вагоні передбачена установка додаткових фільтрів у систему опалення та системи водяного пожежогасіння. Також удосконалена робота системи опалення в автоматичному режимі. Встановлені більш потужні електричні перетворювачі для мікрохвильової печі.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку