• Головна
  • 11 та 12 серпня 2012р. у Рівному пройде 2-денний тренінг Романа Гавриша
Реклама
17:50, 9 серпня 2012 р.

11 та 12 серпня 2012р. у Рівному пройде 2-денний тренінг Романа Гавриша

Реклама

11 та 12 серпня 2012 р. 
в Рівному революційна подія  
2-ДЕННИЙ ТРЕНІНГ З РОМАНОМ ГАВРИШОМ


провідним українським digital-гуру



На digital-тренінгу Роман Гавриш представить найнашумівші  роботи в області цифрового маркетингу. Експерт розгляне  e-mail, mobile та direct маркетинг в ролі актуальних Інтернет напрямків, а також, на прикладі кейсів найкрупніших рекламодавців, поделиться секретами створення ефективної вірусної реклами.   Тренінг розрахований на широке коло професіоналів та початківців, включаючи бренд-менеджерів, маркетинг та digital-менеджерів, а також медіапланерів й менеджерів компаній в області продажів.  
НА ТРЕНІНГУ ВИ ДІЗНАЄТЕСЬ:

  •  Базові поняття в цифровій рекламі:
  •  Мобільний як окремий комунікаційний світ? Чому нас чекає нова мобільна революція? Як зараз можна використовувати мобільну рекламу? В чому основні переваги/недоліки/проблеми/перспективи?
    •  Еволюція рекламних огій від вивіски до доданої реальності
    •  Чому саме "цифрова" реклама? Звідки взялася? Як виникла? Що значить?
    •  Основні точки контактів реклами (touch points/landing points) з аудиторіями? Як вибирати? Як   використовувати та для чого?
    •  Основні медійні канали залучення аудиторії - їх особливості та порівняння:
      •   Банерна реклама
      •   Контекстна реклама
      •   Реклама у соціальних медіа
      •   Смс-реклама
      •   Відео-реклама
      •   Нові формати - поведінкова реклама та реклама за інтересами
  •  Інтерактивний модуль - самозарадність у сегменті цифрового маркетингу. Як отримати знання, яких невистачає? (створення профілів, блогів, реєстрація доменів тощо)
  •  Стратегія - як розробити стратегію цифрового маркетингу крок за кроком?
  •  KPIs та аналітика. Прикладний модуль з завданнями на визначення важливих для бізнесу показників з використанням он-лацн інструментів.

       •   Інтерактивний модуль - формування комунікаційної стратегії від А до Я. Завдання на формування стратегії для обраного бренду/продукту з проходженням усіх важливих кроків стратегічної роботи.

      •   Вірусна реклама - що таке вірусна реклама? Чому про неї стільки говорять? Чому її ніхто не вміє робити? Розважальний showree.

ПРО ТРЕНЕРА:


Роман Гавриш, м. Київ.
Керуючий партнер AIMBULANCE.   Освіта - Національнмй університет «Києво-Могилянська Академія». 9 років досвіду в цифрових комунікаціях.  Старт маркетингової кар'єри почався в компанії UMC (тепер МТС) на позиції експерта по цифрових комунікаціях. 
З 2007 до 2010 року співзасновник та директор агентства Brainberry (яка протягом 2007-2010 рр була одна з лідерів медійного Інтернет ринку України). 
Також в 2007 управляв розробкою та запуском порталу www.mapia.ua 
Управляючий партнер і автор проекту управління затратами www.ezcosts.com
В 2011 заснував нове агентство AIMBULANCE
AIMBULANCE - член Ukrainian Digital Agencies Committee. Найбільш ефективне digital агентство 2011 (по версії EFFIE Award Ukraine).
Лектор, тренер навчальних програм по електронному маркетингу.

Серед клієнтів: PEPSI, Mc Donald's, Mars (Pet Food Brands), DIAGEO (Johnnie Walker, Captain Morgan), TUI

Серед проектів: МакСніданки від McDonalds, Кавова акція від McDonalds, Запуск Citroen C4 в Україні, Walk with Giants for Johnnie Walker, Refresh Project for PEPSI, Social Media Support for Captain Morgan, etc. та ін.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення