
Реклама
17:50, 9 серпня 2012 р.
11 та 12 серпня 2012р. у Рівному пройде 2-денний тренінг Романа Гавриша
Реклама
11 та 12 серпня 2012 р.
в Рівному революційна подія
2-ДЕННИЙ ТРЕНІНГ З РОМАНОМ ГАВРИШОМ
провідним українським digital-гуру
На digital-тренінгу Роман Гавриш представить найнашумівші роботи в області цифрового маркетингу. Експерт розгляне e-mail, mobile та direct маркетинг в ролі актуальних Інтернет напрямків, а також, на прикладі кейсів найкрупніших рекламодавців, поделиться секретами створення ефективної вірусної реклами. Тренінг розрахований на широке коло професіоналів та початківців, включаючи бренд-менеджерів, маркетинг та digital-менеджерів, а також медіапланерів й менеджерів компаній в області продажів.
НА ТРЕНІНГУ ВИ ДІЗНАЄТЕСЬ:
- Базові поняття в цифровій рекламі:
- Мобільний як окремий комунікаційний світ? Чому нас чекає нова мобільна революція? Як зараз можна використовувати мобільну рекламу? В чому основні переваги/недоліки/проблеми/перспективи?
- Еволюція рекламних огій від вивіски до доданої реальності
- Чому саме "цифрова" реклама? Звідки взялася? Як виникла? Що значить?
- Основні точки контактів реклами (touch points/landing points) з аудиторіями? Як вибирати? Як використовувати та для чого?
- Основні медійні канали залучення аудиторії - їх особливості та порівняння:
- Банерна реклама
- Контекстна реклама
- Реклама у соціальних медіа
- Смс-реклама
- Відео-реклама
- Нові формати - поведінкова реклама та реклама за інтересами
- Інтерактивний модуль - самозарадність у сегменті цифрового маркетингу. Як отримати знання, яких невистачає? (створення профілів, блогів, реєстрація доменів тощо)
- Стратегія - як розробити стратегію цифрового маркетингу крок за кроком?
- KPIs та аналітика. Прикладний модуль з завданнями на визначення важливих для бізнесу показників з використанням он-лацн інструментів.
• Інтерактивний модуль - формування комунікаційної стратегії від А до Я. Завдання на формування стратегії для обраного бренду/продукту з проходженням усіх важливих кроків стратегічної роботи.
• Вірусна реклама - що таке вірусна реклама? Чому про неї стільки говорять? Чому її ніхто не вміє робити? Розважальний showree.
ПРО ТРЕНЕРА:
Роман Гавриш, м. Київ.
Керуючий партнер AIMBULANCE. Освіта - Національнмй університет «Києво-Могилянська Академія». 9 років досвіду в цифрових комунікаціях. Старт маркетингової кар'єри почався в компанії UMC (тепер МТС) на позиції експерта по цифрових комунікаціях.
З 2007 до 2010 року співзасновник та директор агентства Brainberry (яка протягом 2007-2010 рр була одна з лідерів медійного Інтернет ринку України).
Також в 2007 управляв розробкою та запуском порталу www.mapia.ua
Управляючий партнер і автор проекту управління затратами www.ezcosts.com
В 2011 заснував нове агентство AIMBULANCE
AIMBULANCE - член Ukrainian Digital Agencies Committee. Найбільш ефективне digital агентство 2011 (по версії EFFIE Award Ukraine).
Лектор, тренер навчальних програм по електронному маркетингу.
Серед клієнтів: PEPSI, Mc Donald's, Mars (Pet Food Brands), DIAGEO (Johnnie Walker, Captain Morgan), TUI
Серед проектів: МакСніданки від McDonalds, Кавова акція від McDonalds, Запуск Citroen C4 в Україні, Walk with Giants for Johnnie Walker, Refresh Project for PEPSI, Social Media Support for Captain Morgan, etc. та ін.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
08:58, 3 грудня
14:48, 11 грудня
16:55, 5 грудня
19
10:59, 12 грудня
