• Головна
  • За півроку до контактного центру Рівненської ОДА звернулося 9 тисяч громадян
11:46, 12 липня 2017 р.

За півроку до контактного центру Рівненської ОДА звернулося 9 тисяч громадян

За півроку до контактного центру Рівненської ОДА звернулося 9 тисяч громадян

За перше півріччя цього року працівники контактного центру при Рівненській ОДА опрацювали майже 9 тисяч  звернень.

Як розповів директор Рівненського контактного центру Василь Курилас, із цієї кількості більше 5 тисячі дзвінків мешканці Рівненщини здійснили на «гарячу лінію» при контактному центрі (0 800 500 078). Ще 3 тисячі звернень надійшло через Урядову гарячу лінію.  

В основному жителі Рівненщини зверталися за допомогою у вирішенні транспортних питань (37,03%), сфери комунальних послуг (23,45%), соціального та пенсійного забезпечення (19,67%).

Більше третини звернень до контактного центру надійшло від жителів обласного центру та Рівненського району.

Також 176 учасників АТО та члени їх сімей звернулися до Рівненської обласної державної адміністрації для надання консультативної допомоги.

Рівненським обласним контактним центром опрацьовано 26 звернень від мешканців АР Крим, м. Севастополя, Донецької та Луганської областей.

Довідково: «Гаряча лінія» (0 800 500 078) працює цілодобово.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#ОДА #центр #допомога
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Оголошення
live comments feed...