• Головна
  • Податківці відповідають на «гарячі» питання рівнян
11:20, 10 липня 2017 р.

Податківці відповідають на «гарячі» питання рівнян

Податківці відповідають на «гарячі» питання рівнян

Чи повинні члени садівничоготовариства сплачувати земельний податок, якщо земля приватизована, чи платником є садівниче товариство?

Якщо земельні ділянки приватизовані громадянами - членами садівничого товариства і кожен громадянин отримав документ, що засвідчує право на земельну ділянку, то такі громадяни, крім тих, кому надані пільги щодо сплати земельного податку згідно зі ст.281 Податкового кодексу, є платниками земельного податку. При цьому  нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться контролюючими органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку.

Щодо садівничого товариства, то воно є платником земельного податку за земельні ділянки, включаючи земельні ділянки загального користування, надані такому товариству для ведення садівництва і щодо яких члени товариства не оформили право на свою земельну ділянку.

Які документи необхідно подати юридичній особі для отриманняелектронного цифрового підпису (ЕЦП)?

Для юридичної особи необхідно подати наступні документи: 

- заповнена та підписана Реєстраційна картка (для юридичної особи), за необхідності з Додатком до розділу 2 реєстраційної картки, у двох примірниках; 

- оригінал статуту юридичної особи (положення про установу, філію) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення); 

- документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо); 

- документи, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи – заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної особи; 

- копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів (в разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову); 

- копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера) у разі, якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера. 

За якими телефонами можна проконсультуватись щодо роботи в «Електронному кабінеті платника»? 

Консультування платників щодо роботи в електронному кабінеті платника здійснюється за телефоном  Інформаційно-довідкового департаменту ДФС 0800501007. 

Які можливості надає сервіс «Електронний кабінет платника»? 

За допомогою даного сервісу платник податків має змогу: 

підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді; 

переглядати дані про стан розрахунків з бюджетом (картки особових рахунків). 

Вхід до Електронного кабінету платника податків здійснюється за адресою https://cabinet.sfs.gov.ua/ або по гіперпосиланню «Електронний кабінет платника податків» на веб-порталі ДФС шляхом авторизації за допомогою особистого електронного ключа цифрового підпису. На сьогодні в Електронному кабінеті платника впроваджено сервіси: «Звітність», «Розрахунки з бюджетом», «Податковий календар» та «Облікові дані». 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#податкова #питання #громадяни #населення #відповідіі
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...