Кадровий облік на підприємстві
Згідно з чинним українським законодавством організація кадрового обліку підприємства будь – якої форми власності, незалежно від роду діяльності, чисельності працівників, фінансових можливостей покладається на роботодавця. Кадровий облік – це відповідальний та трудомісткий процес, що потребує знання й постійного врахування положень законів про працю та нормативної документації, що регламентує основи кадрового діловодства на підприємстві. Необхідно постійно стежити за появою змін в положеннях трудового законодавства. На підприємствах ведення обліку кадрів доручають кадровій службі, або штатному кадровику, якщо підприємство має невелику кількість робітників. Але все частіше організацію кадрового діловодства довіряють стороннім організаціям, що надають такі послуги. Кадрова служба відповідає за документальний супровід руху персоналу та організацію праці робітників підприємства.
Кадрове діловодство на підприємстві
Кадрове діловодство на підприємстві вирішує такі важливі питання як
- підготовка первинної кадрової документації (кадрові накази щодо приймання/звільнення, преміювання та стягнень, переводів та планових відпусток, штатний розклад, обліковий табель робочого часу працівників підприємства),
- оформлення кадрової документації (внесення кадрової інформації в лікарняні листи, видача необхідних довідок з місця роботи, підготовка документів для проведення звільнення працівників згідно з чинним законодавством),
- організація обліку кадрів (оформлення особових справ та карток працівників, книжок трудового обліку, реєстрації кадрових наказів, облік залишків планових відпусток робітників),
- підготовка та своєчасна здача звітів до відповідних перевірчих органів.
Переваги організації кадрового діловодства підприємства на основі аутсорсингу
Довіривши організацію кадрового діловодства на підприємстві кваліфікованим працівникам сторонньої організації, можна бути впевненим, що кадрове діловодство не створить проблем керівництву підприємства. Висококласні фахівці будуть стежити за ключовими ризиками, що можуть призвести до штрафних санкцій, а іноді навіть до кримінальної відповідальності:
- дотриманням кількості необхідних місць на підприємстві для людей з особливими потребами,
- дотриманням норм кількості робочих місць для одиноких матерів, дітей – сиріт, осіб передпенсійного віку,
- дотриманням положень трудового законодавства,
- своєчасністю та повнотою виплат заробітної платні,
- своєчасністю та правильністю проведення звільнень працівників підприємства,
- дотриманням норм охорони праці,
- своєчасністю й повнотою кадрової звітності.
Крім того, професійні кадровики допоможуть розробити посадові інструкції для співробітників, забезпечити ефективний захист персональної інформації про співробітників.
Співпраця з компанією Fchain в організації кадрового діловодства на підприємстві
Кваліфіковані спеціалісти компанії Fchain мають знання й необхідний досвід для ефективної систематизації кадрової документації на підприємствах Києва та інших міст країни. Вони володіють знаннями положень трудового законодавства, форм кадрової документації. Фахівці компанії допоможуть в налагодженні робочих процесів без нанесення шкоди бізнесу, створенні й систематизації всієї необхідної для ефективного кадрового обліку документації. Організація грамотного своєчасного кадрового обліку допоможе керівництву підприємства у вирішенні трудових спорів, в разі їх виникнення.Якісне кадрове забезпечення запорука успішного розвитку підприємства.