Комунальники Рівного мають розказати людям правду

У Рівному триває реформування комунального господарства. Нині у будинках проводяться збори, на яких обирають старших по будинку. "ОГО" поцікавилась, що мають розповісти ЖКП при проведенні зустрічей з мешканцями будинку.

1.Роз’яснити, що таке побудинковий тариф і навіщо він мешканцям.

Із 1 лютого 2012 року у Рівному запроваджено побудинковий тариф на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій, що надаються житлово-комунальними підприємствами (ЖКП). Це означає, що тариф розраховано для кожного будинку окремо і сплачені мешканцями за обслуговування їх будинку кошти ЖКП не може потратити на інші цілі. 

Відтепер ЖКП зобов’язані:
* вести облік доходів і витрат по кожному будинку окремо;

* витрачати кошти мешканців лише на обслуговування їх будинку;

* оприлюднити види та періодичність надання послуг по кожному будинку;

* оприлюднити графік проведення робіт з поточного ремонту;

* включити представника будинку до складу комісії, що приймає роботи з поточного ремонту;

* погоджувати з мешканцями надання послуг з прибирання під’їздів;

* звітувати перед мешканцями кожного будинку про зібрані та витрачені кошти.

Від чого залежить вартість послуг ЖКП?

При обрахунку тарифу окремо для кожного будинку враховувалися такі фактори:

* площа прибудинкової території;

* стан будинку, обсяг необхідних робіт з поточного ремонту;

* кількість, технічний стан та вік ліфтів у будинку (при наявності); 

* кількість осіб, що проживають у будинку;

* загальна площа квартир у будинку.

2.Провести аналіз зміни тарифу, порівняти з попереднім по кожній складовій.

Прибирання прибудинкової території — показати затверджені межі, обґрунтувати віднесення саме цієї території до даного будинку; при виявлені помилок — повідомити про термін внесення змін та здійснення перерахунку. По малоповерховій забудові — повідомити про можливість зниження інтенсивності надання цієї послуги. 

Прибирання під’їзду — розповісти порядок надання послуги види робіт (вологе підмітання) та періодичність прибирання. Повідомити, що ця послуга надається за погодженням з мешканцями. Роз’яснити, як замовити у ЖКП прибирання під’їзду.

Поточний ремонт конструктивних елементів… — пояснити як відбувається планування (огляд та складання дефектного акта), обґрунтувати графік проведення робіт з поточного ремонту. На кожному будинку вивішується графік виконання робіт з поточного ремонту, де зазнається які саме роботи і коли вони мають провести. Проведений поточний ремонт підлягає прийманню комісією, до складу якої входить представник мешканців будинку. Довести до відома, в яких випадках графік може бути змінений і як мешканці про це будуть повідомлені. 

Обслуговування ліфтів (за наявності) — від чого залежить вартість, що ліфтовики за ці кошти мають робити та з якою періодичністю.
Обслуговування внутрішньобудинкових мереж — які види робіт виконуються в рамках надання цієї послуги та з якою періодичністю.

Вивезення сміття — пояснити порядок збору та вивезення великогабаритних та ремонтних відходів.

Крім цього, роз’яснити формування вартості усіх інших послуг та порядок їх надання.

3.Роз’яснити порядок здійснення перерахунку за ненадані або надані не в повному обсязі послуги:

* в яких випадках ЖКП здійснюють перерахунок автоматично (без звернення мешканців);

* як звернутися до ЖКП за перерахунком, якщо ненадання чи неповне надання послуги виявлено мешканцями, роз’яснити процедуру та терміни здійснення перерахунку;

* роз’яснити, по яких послугах перерахунок робиться за результатами календарного місяця, а по яких за результатами року і обґрунтувати, чому.

4.Роз’яснити мешканцям, що не входить до визначеного тарифу.

Наприклад, проведення робіт капітального ремонту, проведення експертизи ліфта після завершення терміну його експлуатації, відновлення ліфта тощо не відноситься до послуг з обслуговування будинку й фінансуються окремо з міського бюджету.

5.Довести до відома мешканців їх обов’язки:

* підписати договір із ЖКП;

* вчасно сплачувати за надані послуги.

Роз’яснити, що ЖКП надає послуги лише в межах сплачених мешканцями послуг, тобто, вартість обслуговування будинку зменшується на суму недоплати з боку мешканців.

6.Роз’яснити порядок обрання та повноваження Старшого по будинку.

7.Повідомити контактні дані ЖКП:

* номери телефонів, контактні особи; 

* графік прийому начальника ЖКП, інших посадових осіб;

* у кого і коли можна підписати договір;

* у кого, коли і як можна довідатися про графік та періодичність надання послуг, графік робіт з поточного ремонту, інші відомості щодо обслуговування будинку;

* інші важливі відомості (номер аварійної служби тощо).

Графік проведення зборів мешканців будинків по питанню побудинкового тарифу та обрання Старшого по будинку:

3 травня

ЖКП "Галицьке"
вул. Віданська, 35-а
вул. С.Бандери, 28, 30, 32, 67-б
вул. Київська, 16 та 18
вул. Котляревського, 4, 6, 8, 10, 10-а

ЖКП "Покровське"
вул. Струтинської, 13
пр. Миру, 17, 19, 21
вул. Соборна, 13 та 15

ЖКП "Промислове"
вул. Гагаріна, 61 та 63
вул. Дундича, 24, та 28

ЖКП "Сонячне"
вул. Набережна, 22
вул. Кіквідзе, 12
вул. Ювілейна, 5
вул. Корольова, 23
вул. Вербова, 37
вул. Соборна, 416

OGO.ua
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі