У Рівному запрацювало «Єдине вікно»

В управлінні Пенсійного фонду України в м. Рівне з 01 квітня 2012 року створено окремий відділ з питань обслуговування громадян, який працює за принципом «єдиного вікна».

Утворений на базі вже існуючих відділів і секторів управління Фонду в м. Рівне шляхом їх реорганізації та у зв’язку зі скороченням штатної чисельності працівників, цей відділ покликаний забезпечувати спрощення процедур отримання послуг, підвищення якості та комфортності їх надання, забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій при їх отриманні, а також скорочення термінів надання послуг через формування ефективної системи взаємодії з особою, що звертається, підвищення поінформованості про порядок, способи та умови їх отримання через функціонування постійно діючої системи інформаційного супроводження.

Певні послуги у «єдиному вікні» можна отримати відразу, не вистоюючи черги під кабінетами: тут кваліфіковано скерують саме до того спеціаліста, який обслуговує вас за територіальним принципом або якщо питання потребує спеціалізованих консультацій, видадуть пенсійне посвідчення, завірять будь-яку довідку чи тимчасовий документ, підкажуть як і у якому кабінеті можна здати звіт. Ви зможете у той же день оформити допомогу на поховання, отримаєте свідоцтво про реєстрацію підприємницької діяльності чи про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування.

Поруч функціонує інформаційний кіоск, який на підставі страхового свідоцтва дозволяє переглянути будь-які відомості про себе як застраховану особу, що містяться в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, зокрема, про сплачені внески, набутий страховий стаж, розмір заробітної плати, необхідний для призначення пенсії тощо. Також наведено перелік документів, необхідних для призначення чи перерахунку пенсій, графіки прийому громадян у Пенсійному фонді України, головному управлінні Пенсійного фонду України в Рівненській області, перелік банків, що виплачують пенсії тощо.

Врешті-решт, навіть якщо вас щось не влаштовує, в «єдиному вікні» можна записатися на прийом до керівника або його заступників, зареєструвати запит, звернення, заяву чи скаргу та отримати інформацію про порядок і терміни їх розгляду.

Зрозуміло, що основне навантаження як і раніше, лягатиме на спеціалістів, які обслуговують пенсіонерів за територіальним принципом або закріплені за конкретними юридичними чи фізичними особами як платниками єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, - проте першочерговим завданням відділу є головне - надати будь-яку послугу кваліфіковано у найкоротший термін, забезпечити високий рівень культури консультаційного обслуговування громадян, особливо пенсіонерів.

Телефони "Єдиного вікна": 40-16-63; 40-16-64; 40-16-65.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку