• Головна
  • За квітень Контакт-Центр Рівнегазу опрацював понад 25 тисяч звернень споживачів
15:07, 2 червня 2016 р.

За квітень Контакт-Центр Рівнегазу опрацював понад 25 тисяч звернень споживачів

Оператори автоматизованого контакт-центру ПАТ «Рівнегаз» впродовж квітня опрацювали звернення від 25 347 споживачів блакитного палива. Клієнти звертались до фахівців сервісу за телефоном, за допомогою електронної пошти, через Особистий кабінет та відправляли показання лічильників на новостворений смс-номер 7104.

За допомогою електронної пошти було передано 418 показань, 1052 клієнти скористались послугами Особистого кабінету. Із 1 квітнямешканці Рівненської області отримали можливість передати показання газового лічильника за допомогою СМС на короткий номер 7104. Лише за місяць функціонування цієї послуги нею скористався 1541 клієнт.

У квітні контакт-центр перейшов в режим роботи інтерактивного голосового меню IVR (айвіар), яке за допомогою запису голосових повідомлень маршрутизує дзвінки всередині контакт-центру, використовуючи інформацію, яку клієнт вводить за допомогою тонального набору. Система налаштована на цілодобовий прийом дзвінків за винятком функції консультації з оператором. Тобто, зателефонувавши на номери 461-104 або 489 004, можна прослухати інформацію і передати показання лічильника. У квітні за допомогою IVR сервісу передали показання лічильників 788 клієнтів.

«На сьогодні ми можемо надавати консультаційні послуги і приймати показання лічильників найрізноманітнішими способами. Схвальні відгуки ми отримали від споживачів про нещодавно створений смс-сервіс передачі показань лічильників. Нова послуга відкриладодатковий канал обміну даними з нашими клієнтами. На сьогодні, коли майже кожна людина має мобільний телефон, цей спосіб є найдоступнішим», - зазначив начальник управління клієнтського сервісу Володимир Новосад

Нагадаємо, щоб передати показання газового лічильника за допомогою СМС, у повідомленні необхідно вказати номер рахунку та показання лічильника у форматі: ХХХХХХХХХХ ХХХХХ, де ХХХХХХХХХХ – 10 цифр особового рахунку, ХХХХХ – показання лічильника (до 5 цифр). Після відправлення повідомлення споживач автоматично отримує відповідь: «Ваші показання прийняті та оброблені. Дякуємо». Успішно передані правильні показання лічильника відобразяться в особовому рахунку протягом трьох днів.

Нагадуємо, щоб у рахунку були зазначені фактичні, а не прогнозовані показання лічильника, споживачеві необхідно зафіксувати дані приладу обліку станом на 1 число і передати їх до газової служби до 5 числа будь-яким зручним способом

  • через Особистий кабінет на сайті 104.ua;

  • за допомогою СМС на номер 104

  • зателефонувавши до Контакт-центру за номером (0362) 461-104;

  • надіславши повідомлення з зазначенням адреси та номеру особового рахунку на електронну адресу [email protected];

.

Довідка:

ПАТ «Рівнегаз» займається транспортуванням природного газу. У 2015 році підприємство протранспортувало 448 млн.м.куб. блакитного палива. Природним газом на Рівненщині користується понад 256 тисяч сімей та близько 3 тис. юридичних осіб.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Рівне #Контакт-Центр #Рівнегаз
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...