15:30, 11 грудня 2015 р.
У Рівному презентували концепцію бренду міста
Концепцію бренду Рівного перед присутніми представив директор Центру сприяння бізнесу Сергій Ващук, який зазначив, що власне окрім самої концепції бренд включатиме в себе логотип та іншу візуальну ідентифікацію.
За словами секретаря Рівненської міської ради Олексія Муляренка основним месседжем який закладено в бренді є те, що Рівне має бути комфортним.
“Наше місто має бути комфортним для ведення бізнесу, життя мешканців, розвитку особистості та ін. Для цього ми запланували втілити в життя чотири ініціативи: “Зелена хвиля” (покращення інвестиційного іміджу міста), “Соціальний ліфт” (створення умов для розвитку особистості та руху вгору соціальними сходами), “Місто від А до Я” (розвиток туристичного потенціалу міста) та “Посол міста” (покращення бізнесового та експортного потенціалу Рівного)”, - зазначив Олексій Муляренко під час презентації.
Присутні під час заходу в цілому схвально оцінили бренд міста назвавши його сучасним, креативним та динамічним.
Найближчим часом концепцію бренду Рівного буде презентовано міським депутатам.
“Я вважаю, що саме депутатський корпус спільно з громадськістю та бізнесом можуть виступити рушійною силою в розробці та реалізації стратегії розвитку міста, до складу якої увійдуть ці чотири вищезазначених ініціативи”, - резюмував секретар Рівнеради Олексій Муляренко.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
16:13, Сьогодні
16:56, 1 січня
5
16:17, 8 січня
19
10:42, 8 січня
live comments feed...