
11:00, 24 жовтня 2015 р.
Новий етап розвитку залізниць України, основні досягнення нового менеджменту за 3-й квартал 2015 року та перспективи роботи в форматі ПАТ «Укрзалізниця»
23 жовтня відбулась Прес-конференція в.о. генерального директора Укрзалізниці Олександра Завгороднього на тему: «Новий етап розвитку залізниць України, основні досягнення нового менеджменту за 3-й квартал 2015 року та перспективи роботи в форматі ПАТ «Укрзалізниця». За результатами роботи:
І. Забезпечено розробку законодавчої та нормативно-правової бази, необхідної для початку реформ у галузі, зокрема 21.10.2015 зареєстровано публічне акціонерне товариство «Українська залізниця» (далі – ПАТ «Укрзалізниця») в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
На реєстрацію до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців подано 21 філію ПАТ «Укрзалізниця», а саме:
- регіональні філії "Львівська залізниця", "Південна залізниця", "Одеська залізниця", "Південно-Західна залізниця", "Придніпровська залізниця";
- філії "Дарницький вагоноремонтний завод", "Панютинський вагоноремонтний завод", "Центр транспортного сервісу "Ліски", "Рефрижераторна вагонна компанія", "Вінницятрансприлад", "Центр управління промисловістю", "Старокостянтинівський завод залізобетонних шпал", "Головний інформаційно-обчислювальний центр", "Центральна станція зв’язку", "Єдиний розрахунковий центр залізничних перевезень", "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту", "Проектно-конструкторське технологічне бюро інформаційних технологій", "Центр забезпечення виробництва", "Медіацентр "Магістраль", "Центр професійного розвитку персоналу", "Центр охорони здоров’я".
Наступними кроками є :
- впровадження механізму розділення фінансових потоків по видах діяльності;
- формування вертикально інтегрованої виробничо-технологічної системи залізничного транспорту, структурованій по видах діяльності, з впровадженням автоматизованої системи обліку і управління;
- вдосконалення тарифної політики, забезпечення вільного ціноутворення в конкурентних секторах ринку транспортних послуг;
- створення головного і регіональних центрів управління перевезеннями;
- впровадження механізму фінансової підтримки пасажирських перевезень;
- оптимізація організаційної структури залізничного транспорту тощо.
ІІ. Збільшення доходів, капітальні вкладення
За визначений період отримано доходів в сумі понад 22,5 млрд. грн., що більше аналогічного періоду 2014 року на 31,8 % (звіт 2014 року – 16,9 млрд. грн.). В тому числі доходи від перевезень збільшені на 29,6%.
Впродовж липня-жовтня активізувалася робота щодо проведення ремонтів основних засобів галузі. Так, за вказаний період здійснено ремонтів на загальну суму понад 1,3 млрд. грн., що більше ніж за аналогічний період минулого року на 29,7%. Фінансовий результат діяльності позитивний.
Укрзалізниця сплачує податки до бюджетів усіх рівнів в середньому 1224,7 млн.грн за місяць, в розрахунку на кожного працівника це становить 92,6% від середньомісячної заробітної плати, яка складає 4360 грн..
III. Перевезення вантажів за липень-жовтень
За липень-жовтень 2015 року збільшилися обсяги вантажів: перевезено 124,43 млн. тонн вантажів – це на 1,06 млн. тонн або на 0,86% більше за аналогічний період минулого року. Збільшення відбулось за рахунок внутрішніх перевезень (+8,45 млн. тонн або +15,6%). При цьому експорт зменшився на 5,14 млн. тонн або на 10,76%, транзит – на 1,76 млн. тонн або на 20,94% та імпорт – на 0,5 млн. тонн або на 3,82%.
IV. Пасажирські перевезення
За липень-жовтень 2015 року, в далекому сполученні перевезено 29,1 млн.чол., що становить 96,7% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Отримано доходи від перевезення пасажирів у далекому сполученні в сумі 1793,4 млн.грн. або 105,1% до минулого року.
В цілому заходи спрямовані на підвищення ефективності пасажирських перевезень дозволилиза 9 місяців поточного року покращити фінансовий результат від пасажирських перевезень в далекому сполученні майже на 0,5 млрд.грн. порівняно з аналогічним періодом минулого року.
V. Результати акцій «Стоп корупція» та «Якість та сервіс»
З метою надання якісних послуг на залізничному транспорті та підвищення іміджу Укрзалізниці в цілому з 01.09.2015 на Укрзалізниці запроваджено контакт-центр гарячих ліній «Стоп корупція» і «Якість та сервіс» для прийому та обробки звернень громадян стосовно порушень їх прав та наявності проявів корупції, з якими вони можуть стикатися під час користування залізничним транспортом України. Станом на сьогодні надійшло 1639 повідомлень, з них з питань пасажирського господарства в далекому сполученні – 1158 (71%), з питань приміського сполучення – 384 (23%), з питань профілактики правопорушень – 97 (6%).
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
09:49, 16 березня
15:49, 5 травня 2023 р.
09:49, 16 березня
09:49, 16 березня
09:49, 16 березня
live comments feed...