Електронні цифрові підписи дають змогу платникам податків подавати звітність в електронній формі та забезпечують суб’єктам господарювання вагомі переваги.
Зокрема :
1. Економію ресурсів та часу.
Ведення електронного документообігу на підприємстві істотно зменшує обсяги паперової бухгалтерської документації, економить час співробітників і витрати підприємства, повязані з укладанням договорів, оформленням платіжних документів, та їх пересиланням. Документи можуть бути підписані електронним цифровим підписом (далі – ЕЦП) і передані за призначенням протягом декількох секунд.
2. Простота і зручність використання.
Використання ЕЦП доступне будь-якій людині незалежно від рівня володіння персональним компютером, освіти та роду занять.
3. Конфіденційність інформації.
Конфіденційність інформації (неможливість доступу до неї будь-якої особи, що не володіє секретним кодом) забезпечується завдяки надійним криптографічним перетворенням.
4. Безпека інформації.
Безпека використання ЕЦП гарантується тим, що надійні засоби, які використовуються для роботи з ЕЦП, проходять експертизу у Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України.
5. Можливість ведення електронного документообігу з державними структурами.
Зручність використання ЕЦП при обміні даними з усіма міністерствами, відомствами, при поданні звітності у будь-які контролюючі органи, що приймають звіти в електронній формі на території України.
6. Ведення ділових відносин на сучасному рівні.