Уряд України за поданням Міністерства оборони вніс зміни до нормативно-правових актів, які передбачають цифровізацію процесу оформлення та продовження відстрочок для військовозобов’язаних.
Про це повідомили в Міністерстві оборони України.
Мета нововведення — зробити процес максимально прозорим, зняти навантаження з територіальних центрів комплектування та дозволити їм зосередитися на основних завданнях мобілізації.
Згідно з новими правилами:
- відстрочки, підстави для яких містяться у державних реєстрах, продовжуватимуться автоматично. Це понад 600 тисяч випадків без черг і додаткових звернень;
- найпоширеніші типи відстрочок можна буде оформити онлайн через застосунок «Резерв+» — наразі це дев’ять типів, у листопаді додадуться ще два;
- для громадян, які не користуються смартфонами або мають паперові документи, оформлення відстрочок буде доступним у ЦНАПах;
- паперові довідки з мокрою печаткою замінять електронні документи у застосунку або їхні роздруковані копії.
Новий порядок набуде чинності з 1 листопада 2025 року.
У Міноборони підкреслюють, що держава поступово впроваджує сервіси, які мінімізують бюрократію, економлять час громадян і підвищують ефективність управлінських процесів.