У Центрах обслуговування платників (ЦОП) Рівненщини запрацювала послуга перекладу жестовою мовою для громадян з порушеннями слуху.
Про це повідомили в Рівненській ОДА.
Сервіс реалізовано у співпраці з Українським товариством глухих та за допомогою сучасних технологій. Щоб скористатися перекладом, достатньо повідомити працівника ЦОП і відсканувати QR-код біля вікна обслуговування. Після цього відкривається відеозв’язок із професійним перекладачем, який допоможе у спілкуванні з фахівцями.
Окрім цього, у ЦОПах облаштовано пандуси, кнопки виклику персоналу та контрастне маркування сходів.
Заходи реалізуються в межах Національної стратегії створення безбар’єрного простору, ініційованої першою леді України Оленою Зеленською.