Щоправда їх основна мета не прослуховувати, а записувати, записувати діалог між покупцем квитка на потяг та касиром. Таку новацію ввели не тільки у Рівному, але й на усіх центральних касах Львівської залізниці.
Залізничники назвали таку новацію системою архівування розмов «пасажир-касир». Виявляється, записують розмови у Рівному на залізничних касах уже понад місяць. На думку засновників новації, такий звукозапис дає можливість розібратися у конфлікті, який може виникнути між покупцем квитка та касиром. Якщо громадянин бере квиток у касі і йому чимось не сподобалася робота співробітника залізничного вокзалу, він може подати скаргу. Під час її розгляду спеціалісти дістають запис із "прослушки" і встановлюють, хто правий. На думку залізничників, ця новація поліпшить умови праці для касирів.