Працівники ситуаційного центру ГУНП у Рівненському БК УТОГ презентували мобільний додаток «My Pol». Програмний комплекс, який спрощує зв’язок між громадянами та поліцією, допомагає оптимізувати роботу правоохоронців, та адаптований до потреб та людей із вадами слуху та мови.
Нагадаємо, переваги цього мобільного додатку у тому, що він дозволяє із легкістю зв’язуватись із поліцією у форматі 24/7.
Завдяки інтерактивній карті можна знайти найближче відділення поліції та швидкої допомоги. «My Pol» дозволяє надсилати виклик із зазначенням геолокації та прикріпленням фото з місця події. Окрім того, додаток адаптований до потреб іноземців та людей із вадами зору чи слуху.
Інспектор-черговий ситуаційного відділу Людмила Козлюк роз’яснила та на прикладах продемонструвала, як поінформувати поліцію про правопорушення, обравши відповідну його категорію.
«У випадку загрози життю чи здоров‘ю користувачі можуть відправити екстрений виклик», — підкреслила поліцейська. — Втім, із кнопкою «SOS», як і у цілому з додатком, експериментувати чи зловживати не варто, адже поки екіпаж патрульних їхатиме на неправдивий виклик, хтось по-справжньому потребуватиме допомоги».