• Головна
  • «Майстри нашого міста»: компанія «РЕНОМЕ» проводить профорієнтаційні екскурсії для школярів
10:26, 29 січня 2015 р.

«Майстри нашого міста»: компанія «РЕНОМЕ» проводить профорієнтаційні екскурсії для школярів

  Свідоме ставлення учнів до вибору професії виникає на основі розуміння соціальної та особистої її значущості. Кожен з них повинен орієнтуватися у різних сферах людської діяльності – видах, типах професій та їхньому змісті, щоб у майбутньому зробити власний усвідомлений вибір. Наразі у суспільстві склалася тенденція до популяризації професій економічного, а також правничого напрямку. Така упередженість суджень хибно спрямовує молодь у напрямку лише цих видів діяльності, відкидаючи при цьому галузь будівництва чи, скажімо, медицини, як менш прибуткову та менш перспективну.  Власне, з метою спростування упереджень та розширення уявлення школярів про так звані «не надто популярні» професії, компанія «РЕНОМЕ» у вересні 2014 року запроваджує профорієнтаційний проект «Майстри нашого міста» для школярів 5-6 класів. Маленьким слухачам у цікавій формі розповідають про особливості різних професій групи компаній "РЕНОМЕ", їх перспективи та можливості.

  Загалом, екскурсія проходить у формі квесту, сюжет якого розробляється для кожної групи окремо. Впродовж заходу діти відвідують головний офіс групи компаній «РЕНОМЕ», будівництво, майстерню по ремонту банкоматів «РЕНОМЕ-СМАРТ» та завод з виготовлення металопластикових вікон «РЕНОМЕ-ПАРТНЕР». Відчути себе інженером, будівельником, диспетчером, генеральним директором чи навіть інкасатором банкоматів вже змогли учні шкіл числом 1, 15, 18 та 24, а також дітлахи працівників компанії. Разом з фахівцями малюки виконували різного виду завдання: від класифікації професій, розшифрувальних завдань та малювання, до складання вікон, утеплювання будинків і навіть планування квартир.

  Непересічним є те, що захід проводиться на некомерційній основі, тобто слухачі відвідують його безкоштовно. До зустрічей з учасниками проекту цьогоріч у компанії уже готові. Відтак, усі охочі, попередньо ознайомившись з правилами, повинні зареєструватися до 10 лютого 2015 року. Профорієнтаційні екскурсії відбуватимуться:

  • 16 лютого
  • 16 березня
  • 21 квітня
  • 25 травня

Місце проведення: група компаній “РЕНОМЕ”, м. Рівне.

Більше інформації можна знайти на сайті компанії та офіційних сторінках проекту у facebook та vkontakte.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#РЕНОМЕ #новини #Рівне
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...