Рівненський льонокомбінат - європейська торгова марка

Відтепер продукція Рівненського льонокомбінату захищена законодавством ЄС. Нещодавно одна з двох офіційних торгових марок підприємства - ТМ Goldi - отримала свідоцтво про реєстрацію в Європейському патентному відомстві. 

Що означає така реєстрація для рівненського підприємства, які переваги надає виробнику та як відобразиться на мільйонах покупців, які вже полюбили продукцію Рівненського льонокомбінату - прокоментував патентний повірений України Юрій Трачук.

За його словами, свідоцтво про реєстрацію OHIM (Office for Harmonization in the Internal Market (Trade Marks and Designs) – це єдине свідоцтво, яке діє на території всіх країн Європейського Союзу. Його видає Європейське патентне відомство, що є наддержавним міжнародним органом ЄС. І така наддержавна реєстрація – це ознака того, що торгова марка визнається всіма країнами – членами Європейського Союзу, - пояснив патентний повірений України. - Якщо хоча б одна країна відмовила, то реєстрація була б неможлива. Але жоден з власників схожих ТМ, яким надсилались запити, не подав заперечення проти реєстрації ТМ Goldi на ім’я рівнянина Олега Червонюка.  

Таким чином, для носія свідоцтва це справді серйозна перевага, адже кордони ЄС величезні, і ТМ Goldi тепер можна захищати від підробок на всій митній території ЄС. Можна внести дані торгової марки, наприклад, в митний реєстр Євросоюзу, отримавши право ввезення продукції в Німеччину, Данію, Великобританію, Італію тощо. Це вихід на потужний ринок, де до інтелектуальної власності ставляться з величезною повагою і при потребі вживають дуже рішучі дії. Тому, скажімо, при появі будь-яких схожих «клонів» Goldi Олег Червонюк як власник реєстрації ТМ Goldi матиме право арештувати цей контрафактний товар при ввезенні його в будь-яку країну ЄС. Йому буде надіслане повідомлення, що такий товар хоче перетнути кордон, і він може не дати на це дозвіл, у разі чого контрафактний товар вилучається та знищується.

Так само і для українських покупців попереджувальне маркування у формі латинської літери «R» в колі – це підтвердження певного стандарту якості. Адже законодавство визначає, що якщо знак маркується, то всі товари під цим знаком, навіть вироблені в різних місцях, мають бути не нижчі за своєю якістю. В Європі та і в усьому світі цей знак завжди асоціюється з якістю. Отже, наприклад, якщо я купив одну річ Goldi і мені сподобалась її якість, то я впевнений, що й інша річ цієї торгової марки буде такої ж якості, тобто точно - не нижча. Тепер це просто обов’язок виробника.

Сам власник Рівненського льонокомбінату Олег Червонюк підтверджує: конкурентна боротьба за європейського споживача стане новим вагомим поступом для його підприємства.

- Європейський ринок – це важливий стратегічний напрямок для нашого виробництва. І реєстрація європейської ТМ – крок на перспективу. Понад півроку тому ми відкрили перший фірмовий магазин Рівненського льонокомбінату на території ЄС, у польському Лодзі. На той час це був, скоріше, вимушений крок, адже існували обмеження Нацбанку на закупівлю валюти. Тож нам довелося самостійно заробляти собі валюту для закупівлі сировини і обладнання. Наразі пріоритети дещо змінилися, усю увагу ми максимально зосередили на внутрішньому ринку, розвиваючи нашу роздрібну мережу.

img_0166_0

Як зауважує Олег Червонюк, асортимент і якість товарів виробництва Рівненського льонокомбінату абсолютно однаковий у фірмових магазинах як в Україні, так і в Євросоюзі. А це європейська якість, що тепер засвідчує і відповідний сертифікат.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)
191 перегляд у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань