Минулими вихідними закінчився перший сезон Арт-Пікніку у Рівному. Впродовж липня у парку культури та відпочинку імені Тараса Шевченка відбулися численні майстер-класи, тренінги, виступи, покази фільмів, конкурси та спортивні заняття. Це був перший досвід проведення такого масштабного проекту поза межами Києва. Організатори переконані, що досвід був успішним, планують проводити Арт-Пікнік і у наступному році.

8e42K-Gs93Q

На закритті першого сезону заходу у Рівному ідейна натхненниця проекту, телеведуча Слава Фролова подякувала усім, хто допомагав втілити її ідею у життя. Зокрема, і міській владі, адже без дозволу і сприяння проект не відбувся би. У свою чергу, міський голова Володимир Хомко переконаний, що Арт-Пікнік сподобався рівнянам.

- Я дуже сподіваюсь, що для нас це стане традицією, - сказав Володимир Хомко. - Безперечно, класний захід пройшов у Рівному. Запрошую наступного літа – Київ, потім ми, а далі – Україною.

Слава Фролова подякувала і співініціатору рівненського Арт-Пікніку - Ігореві Давидчуку, його підтримка та організаторський хист допомогли провести захід на гарному рівні. До того ж, завдяки йому у парку імені Шевченка з’явився новий спортивний майданчик.

Організатори сподіваються на те, що рівняни активніше підтримуватимуть громадські та волонтерські ініціативи, не будуть байдужими, організовуватимуть схожі проекти і будуть чекати Арт-Пікнік у наступному році.

- Це був експеримент, ми хотіли спробувати і дізнатися, як відреагує житель Рівного на таку культурну ініціативу, - розповіла Слава Фролова. - Адже це не традиційний фестиваль, де організатори щось роблять, демонструють, а ви приходите як глядачі і оцінюєте – подобається чи ні. Тут немає глядачів, усі учасники. Хтось приходить на майстер-клас, і ті, хто навчають на заняттях, і ті, хто приносить свої роботи, і ті, хто вчиться чомусь новому, обмінюються знаннями, емоціями, натхненням, або просто відпочивають. Я сподіваюсь, що наш досвід у цьому прекрасному місті, у місті, який першим відкрив своє серце і обійми для проекту, все-таки залишить вам прекрасні спогади, натхнення і бажання співпрацювати. А ще - бути активним, жити, творити у цьому місті, робити схожі проекти, або підхопити ініціативу Арт-Пікніку. І, безперечно, ми повернемося у наступному році. Можливо, вам і нам так сподобається, що ми не будемо йти, а залишимось тут для цілорічної роботи, співпраці, дружби і натхнення.

Додамо, що Арт-Пікнік – наймасштабніший соціально-культурний проект, покликаний розвивати та популяризувати сучасну українську культуру та мистецтво. Проект започаткований у Києві у 2013 році, цьогоріч проходить у столиці, Рівному та Одесі. Організовують захід - Slava Frolova-Group, телеканал СТБ за підтримки благодійників та волонтерів.

0362.ua

Арт-Пікнік у Рівному відбудеться і наступного року

Минулими вихідними закінчився перший сезон Арт-Пікніку у Рівному. Впродовж липня у парку культури та відпочинку імені Тараса Шевченка відбулися численні майстер-класи, тренінги, виступи, покази фільмів, конкурси та спортивні заняття. Це був перший досвід проведення такого масштабного проекту поза межами Києва. Організатори переконані, що досвід був успішним, планують проводити Арт-Пікнік і у наступному році.

На закритті першого сезону заходу у Рівному ідейна натхненниця проекту, телеведуча Слава Фролова подякувала усім, хто допомагав втілити її ідею у життя. Зокрема, і міській владі, адже без дозволу і сприяння проект не відбувся би. У свою чергу, міський голова Володимир Хомко переконаний, що Арт-Пікнік сподобався рівнянам.

- Я дуже сподіваюсь, що для нас це стане традицією, - сказав Володимир Хомко. - Безперечно, класний захід пройшов у Рівному. Запрошую наступного літа – Київ, потім ми, а далі – Україною.

Слава Фролова подякувала і співініціатору рівненського Арт-Пікніку - Ігореві Давидчуку, його підтримка та організаторський хист допомогли провести захід на гарному рівні. До того ж, завдяки йому у парку імені Шевченка з’явився новий спортивний майданчик.

Організатори сподіваються на те, що рівняни активніше підтримуватимуть громадські та волонтерські ініціативи, не будуть байдужими, організовуватимуть схожі проекти і будуть чекати Арт-Пікнік у наступному році.

- Це був експеримент, ми хотіли спробувати і дізнатися, як відреагує житель Рівного на таку культурну ініціативу, - розповіла Слава Фролова. - Адже це не традиційний фестиваль, де організатори щось роблять, демонструють, а ви приходите як глядачі і оцінюєте – подобається чи ні. Тут немає глядачів, усі учасники. Хтось приходить на майстер-клас, і ті, хто навчають на заняттях, і ті, хто приносить свої роботи, і ті, хто вчиться чомусь новому, обмінюються знаннями, емоціями, натхненням, або просто відпочивають. Я сподіваюсь, що наш досвід у цьому прекрасному місті, у місті, який першим відкрив своє серце і обійми для проекту, все-таки залишить вам прекрасні спогади, натхнення і бажання співпрацювати. А ще - бути активним, жити, творити у цьому місті, робити схожі проекти, або підхопити ініціативу Арт-Пікніку. І, безперечно, ми повернемося у наступному році. Можливо, вам і нам так сподобається, що ми не будемо йти, а залишимось тут для цілорічної роботи, співпраці, дружби і натхнення.

Додамо, що Арт-Пікнік – наймасштабніший соціально-культурний проект, покликаний розвивати та популяризувати сучасну українську культуру та мистецтво. Проект започаткований у Києві у 2013 році, цьогоріч проходить у столиці, Рівному та Одесі. Організовують захід - Slava Frolova-Group, телеканал СТБ за підтримки благодійників та волонтерів.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати