Хакери і ГМО

Відносно нещодавно на широких наукових просторах з’явився новий напрямок досліджень, що отримав назву «біохакерство». Його представники мають на меті зробити біологічні дослідження доступними і відкритими, забезпечити їх незалежність. Кожен охочий, на думку біохакерів, повинен мати можливість зробити внесок у розвиток людства.

Хакери і ГМО (фото) - фото 1

Звернемося до історії створення біохакерства. Засновником цього напрямку десять років тому став випускник Принстона фізик Роб Карлсон. Працюючи в Інституті молекулярних досліджень, він вирішив створити домашню лабораторію і таким чином популяризувати наукові дослідження. Своє перше обладнання Роб купив на eBay – це слугувало прикладом його послідовникам. Як професіоналам, так і любителям.

Згодом біологи створили власну спільноту – DIY-bio. Учасники об’єднуються в групи і створюють відкриті лабораторії, де займаються біологічними дослідженнями. Популярними поки є лише три напрямки: зниження вартості та спрощення конструкції лабораторного обладнання, аналіз ДНК та генні модифікації.

Сьогодні фактично кожен житель планети, котрий має доступ до відкритої лабораторії і бажання займатись науковими дослідженнями, може задовольнити свої повсякденні потреби. Так, наприклад, у лабораторіях можна перевірити склад щойно куплених продуктів чи зробити з дріжджів біосенсор для пошуку речовин, що забруднюють воду.

Національна служба безпеки США з пересторогою ставиться до таких «гаражних лабораторій», але, незважаючи на це, біохакінг – це сучасний спосіб вирішення екологічний та соціальних проблем, що доступний фактично кожному.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку