Який бренд матиме Рівне?

У Рівному працюють над створенням свого бренду. Він потрібен для кожного міста, що швидко розвивається. У цьому переконані учасники групи «Економіка» в рамках напрацювання «Дорожньої карти реформ Рівного». 

«Всього декілька українських міст мають свій бренд. По суті це потужний, сучасний, привабливий візуальний символ. Його можна презентувати місцевому бізнесу, потенційним інвесторам, українським та закордонним туристам», - вважає радник голови Рівненської облдержадміністрації, керівник робочої групи з питань залучення інвестицій в економіку області Олексій Муляренко.

За словами представника Центру сприяння бізнесу Сергія Ващука, до розробки концепції бренду Рівного залучена компанія Branders. ЇЇ експерти мають досвід брендингу територій та розробки систем візуальної комунікації як в Україні, так і за кордоном.

скачанные файлы

 Окрім того, учасники засідання групи «Економіка» обговорили інструменти розвитку інвестиційної галузі в Рівненській області, у тому числі й у Рівному. В першу чергу це створення інвестиційної та цифрової карт Рівненщини – Google maps. Зокрема, на цих картах будуть нанесені важливі історико-культурні, соціальні та туристичні об’єкти регіону, а також міститиметься інформація про найбільш привабливі інвестпроекти Рівненщини. Ще одним із пріоритетних напрямків роботи із залучення інвестицій є проведення виставок об’єктів нерухомості, вважають учасники робочої групи.

 Усі ці складові інвестиційного маркетингу, на думку Олексія Муляренка, повинні сприяти залученню потенційних інвесторів на Рівненщину, у тому числі й до обласного центру.

Прес-центр Рівненської ОДА

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати